pijn rechts bij mijn ribben!

Hey meiden ik heb echt veel last van de rechterkant bij mijn ribben, het zit rechts onder mijn borst en soms zit het op de zelfde plek alleen dan op mijn rug.
Ik word er echt gek van en ik hoor dat dit wel vaker voor komt ik heb het bij mijn eerste gehad op het laatst maar ik moet nu nog 18 weken pffffff dan is dit toch niet vol te houden.

Zijn hier meiden die dit hebben gehad en weten jullie mischien wat ik er tegen kan doen.
Hete douche of bad paracetemol allemaal al geprobeerd en helpt niet.
Veel rust helpt wel wat maar ik heb nog twee kindjes dus ik zou toch dingen moeten doen.
Groetjess dessie

Hoi,
Ik zit eigenlijk bij de novembermama's, maar af en toe kijk ik even bij de 'buren' en daar kwam ik je berichtje tegen.

Het klinkt een beetje als brandend maagzuur; dat zit bij je borst/ribben en kan ook uitstralen naar achteren, naar je rug. Ik heb daar ook last van. Bij mij doet het soms zo'n pijn dat ik moeite heb met ademhalen. Dan krijg ik het benauwd...
Je kunt het beste even op internet zoeken naar dit probleem... Als het blijft en je twijfelt, dan zou ik zeker even naar de huisarts gaan. Baat het niet, dan schaadt het niet, toch?!

Succes!
Groeten van Judith

hallo allemaal,
ik heb hetzelfde gevoel, en ben gisteren bij de verloskundige geweest. ik heb ernaar gevraagt.
mijn vk zegt dat ondanks dat de baby nog niet zo hoog als je ribben zit, al wel door de vruchtzak heen kan schoppen, deze zak is zo flexibel dat het wel uitkan rekkken tot aan je ribben, en dat de baby je dus ook rake schoppen kan verkopen, vooral als het niet de eerst is, je baarmoeder is dan al wat groter van zichzelf.
het is een naar gevoel maar nix om je zorgen over te maken.

succes
mimi

Terug
Bovenaan