pijn rechts onder in mn buik

A

Anoniem

Guest
Hallo weer een onzekere zwangere op dit forum, ik heb al 3 dagen pijn rechts onder in mn buik, ik heb het niet constant alleen als ik ga plassen. Ik weet dat ik daarvoor naar de arts moet maar kan daar pas over een paar dagen terecht. Dus wie kan mij geruststellen, of wie heeft dit ook, dan kan ik iets ontspannender de dagen doorkomen. P.s. ben 7 weken zwanger....
succes allemaal......

hoi,

Ik heb dat ook gehad, en ik ben nu 17 weken zwanger!!!
Ik had dat ook op het begin,maar wat dat precies was daar ben ik niet voor naar de huisarts geweest.
Het leek wel of er met een mes ingestoken werd.Het kan goed zijn dat je een blaasontsteking hebt(heb je dat ooit gehad)????
Want dat kan ook ontzettend veel pijn doen.
En wat denk je van al die veranderingen die in je lichaam aan de gang zijn, het is niet niks wat er allemaal gebeurd!!! maak je eigen niet zo druk het komt allemaal in orde

groetjes han  

Het kan zijn dat je blaas gewoon een beetje klem is komen te zitten door het groeien van je baarmoeder. Dat kan heel vervelend aanvoelen.
Maar als je vermoed dat je een blaasontsteking hebt zou ik als ik jou was niet gaan wachten tot je aan de beurt bent. Je kunt dan gewoon een beetje urine inleveren bij de assistente met de vraag deze te laten testen, heb je volgens mij helemaal geen afspraak voor nodig.

Ik sluit me aan bij Hermelien. Om je urine te laten testen op een blaasontsteking heb je de dokter niet nodig. Dat doet de assistente en daar kun je meestal gewoon op wachten. Bel wel even van te voren of ze ook de hele dag door testen doen, want je urine moet zo vers mogelijk zijn.

Sterkte!
Groetjes, Marisa

Terug
Bovenaan