Pijn rechts onderrug, krampen

<p>Hallo allemaal,</p><p>Ik heb sinds een week verschrikkelijke krampen rechts onderin mijn rug, het voelt niet als spierpijn of mijn rug zelf maar echt erin. Al een week komt en gaat deze pijn. Maar vandaag blijft het al een half uur nu zonder dat het minder word. Ik kan niet stilliggen van de pijn. Verloskundige weet niet wat het kan zijn en dokter ook niet, dokter ben ik gister geweest. Maar vandaag is het echt mega pijnlijk. Het voelt als menstruatiepijn maar dan in de rug.. heel moeilijk uit te leggen. Het zit elke keer precies op 1 plek en alleen maar rechts. Het straalt ook uit naar mijn buik. Voel me een beetje hopeloos, straks toch maar huisartsenpost bellen? Net gebeld met VK en die wisten het dus ook allemaal niet zo goed... ik voel me echt rot vooral door de pijn maar ook zorgen erbij, ik voelde mijn kindje schoppen voor het eerst heel duidelijk gister. Vandaag nog niet zo veel gevoeld, alleen 1 keer en had het idee dat ik het ook heel laag voelde deze keer. Ben nu 17 weken.. iemand dit deze pijn herkent? Tips? Wat zouden jullie doen?</p><p>alvast bedankt!</p>

Ik had dit in het begin kon zelfs niet eens ademhalen. Heb dit 3 keer gehad duurde wel 2 dagen daarna ging het vanzelf over.

Ik had precies hetzelfde ook deze week(ben zelf 29wk) . Maar dat was maar 1 keer een half uur. Ik vond het voelen als weeënin m'n rug. Moest de pijn echt wegpuffen. Ik was zelf heel druk geweest in huis en heb het daar aan gelinkt. Sta je misschien onder stress?? Rust is heel vaak de oplossing als je zwanger bent. Wat het is weet ik niet dus ik kan je verder niet helpen maar het is wel herkenbaar en erg pijnlijk. Sterkte!

Terug
Bovenaan