pijn rond me navel

he meiden, klinkt gek maar wil gewoon ff weten wat de andere van denken ook al moet ik toch weten wat het is omdat ik al een kleine van 3 heb, maar heb sinds paar dagen last van pijn rond mijn navel en ook soms onder in em buik maar dat kan banden pijn zijn.

maar die pijn rond me navel kan dat ook banden pijn zijn, of kan het litteken zijn van me operatie die ik 3 maanden geleden heb ondergaan.

heb vooral snachts last, en me buik is aan de boven kant al wat opgezet, ben nog maar 5 a 6 weken, maja ze zeggend dat het bij de 2de sneller gaat.


weet iemand wat het kan zijn?
 
hoi Mama van sharon,

Als je een litteken heb van je operatie en je buik begint op te zetten kan daar druk op komen staan.

Is een irritant gevoel weet het.
Ik heb ook een litteken op mijn buik en heb het van de week nog gevraagd in het ziekenhuis. Ze zijden komt door je litteken door dat er druk op komt is mij gezegd.

Bij mij was het met een weekje weer over maar schijnt terug te komen met name je buik groeit.
Inderdaad vooral s'nachts doet het zeer omdat je er dan op ligt of nog meer druk op zet als je op je zij lig.
Een kussen tegen je buik als je lig helpt best goed.

Hoop voor je dat het snel over is.

groetjes,
 
heb ook een pijnlijke navel gehad hoor... valt nu weer wat mee.... maar mijn navel deed ook zeer... weet niet precies wat het is... maar volgens mij hoort et er gewoon bij

 
Terug
Bovenaan