Pijn schaambeen

<p>Goedemorgen</p><p>ik ben nu denk in 4-5 weken maar heb een zeurende pijn ter hoogte van mn schaambeen en dan links. Wie heeft dit ook?? T zit echt op het bot, lijkt het. De pijn ligt dus echt laag, naast mn lies.. </p>
 
Ja, ook gehad, niet echt een fijn gevoel, en kon het ook niet plaatsen zo vroeg in de zwangerschap, lijkt me nog te klein om ergens op te drukken oid.. Het ging met een week of 8/9 weer weg, hopelijk is dat voor jou ook zo:)
 
Kan dat echt zo snel al? Wist ik niet. Maar ben voor t eerst zwanger dus alles is nieuw. Dacht altijd dat bandenpijn pas later echt kon optreden. Dank voor je antwoord:)
 
Kan hormonaal zijn, door het hormoon relaxine dat nu ook aangemaakt wordt. Ik heb zelf 2 zwangerschappen in het 1e trimester veel last gehad van bekkenpijn die hormoomgerelateerd was. Dan was het in het 2e trimester weg en kwam het 3e weer terug vanwege de zwaarte van de groeiende buik. 
Wel ben ik de 2e zwangerschap zsm naar een bekkenfysio gegaan om zo veel mogelijk toename van klachten te voorkomen. Dat maakte mijn 2e zwangerschap een stuk dragelijker omdat ik niet over mijn grenzen ging. 
 
Terug
Bovenaan