<p>Hoi allemaal, </p><p>eventjes weet ik niet wat ik moet doen. Sinds een paar dagen heb ik een hevige pijn tussen/onder mijn schouderbladen en onder mijn borsten, de pijn zet op uit het niets steekt heel erg en zakt na een tijdje (+/- 5 min) weer weg of komt weer met diezelfde steken terug. <br />Ik merk dat als ik die pijn krijg ik me ook even niet lekker voel en iemand mij gewoon onder mijn borsten klem drukt.</p><p>Soms heb ik het gevoel dat mijn bh dan veel te strak zit en gooi alles uit (als het op dat moment kan natuurlijk haha) of druk mijn rug strak tegen de rugleuning van een stoel aan, dan neemt het soms ook nog wel eens af.</p><p>Nu ben ik niet zo van ik moet gelijk een spoedlijn bellen van mijn verloskundige, maar dat is nu het enige nummer dat ik kan bereiken maar wil niet die lijn bezet houden voor iemand die bijvoorbeeld gaat bevallen.. </p><p> </p><p>Is iemand van jullie hiermee bekend? Ben niet zo paniekerig en weet even niet iemand anders te bellen voor advies hierover.</p>