Pijn tijdens de sex

A

Anoniem

Guest
Ik ben 8 weken zwanger, en een paar dagen geleden "probeerden" we te vrijen. Dit deed echter bij mij best wel pijn.
Het leek wel alsof er een randje binnenin zat, en daar schuurde hij elke keer langs.

Voordat ik zwanger was, had ik daar geen last van, en heel in het begin van de zwangerschap ook niet.

Herkent iemand dit misschien?

Hoi hoi,

Wat vervelend voor jullie zeg! Ik heb het zelf niet, maar misschien ben je toch niet zo ontspannen als je zelf denkt waardoor het pijn doet? Ik hoop dat het snel verbetert want het is natuurlijk niet leuk voor jullie beide..

Groetjes Kayleigh

hoi hoi, pijn tijdens sex dat herken ik wel. mn vriend en ik hebben 'het' dan ook al 3 maanden niet meer gedaan, en in deze zwangerschap in totaal maar een keer of 5.
Dat randje waar je het over hebt, zegt met niets. Bij mij voelt het gewoon te nauw aan, alsof het iedere keer weer de eerste keer is. Ook hebben die hormonen flink invloed op de vochtproduktie.

Ik heb zoiets van, dat komt straks wel weer. We knuffelen nu gewoon meer!!

gr. Petra
(36+4 wk)

je baarmoeder ligt de ene keer lager als de andere keer waardoor je het de ene keer als prettig ervaart en de andere   keer als vervelend/pijnlijk...maar misschien heeft het hier niks mee te maken , je lichaam verandert altijd als je zwanger ben ,mijn zin in seks is momenteel niet aanwezig maar voor mijn man probeer je het toch en dan is het toch al minder prettig dan dat je er volledig voorgaat
de man moet er toch ook maar wat voor over hebbben..ha ha

liefs maggi

ben blij te lezen dat ik niet de enige ben die totaal geen zin heeft.
gelukkig heeft mijn vriend daar alle begrip voor, maar echt leuk voor hem vind ik het niet hoor!
gelukkig zijn er andere manieren om ook hem tevreden te houden...

de keren dat we het gedaan hebben, had ik niet echt pijn ofzo, dus daar kan ik je niet verder mee helpen.

groetjes

Terug
Bovenaan