Pijn. Wat is dit?

<p>Hi. Ik heb sinds gisteren begin van de avond tot vannacht ontzettende pijn in mijn onderbuik, ter hoogte van mijn schaambeen, gehad. Beetje menstruatieachtige pijn. Het bleef soms wel een half uur tot een uur aanhouden maar daarna zwakte het ook wel weer af en kwam het vervolgens weer op. Daarnaast was het kindje ook extreem beweeglijk steeds. </p><p>Ik ben vannacht rond 3 uur vanzelf in slaap gevallen en nu is de pijn ook weer weg.</p><p>Herkent iemand deze klachten? Ik ben nu 30 weken zwanger.</p>

Klinkt als indalingsweeen, wat kan met zoveel weken.  Je kan het altijd even navragen bij de vk.  Mijn ervaring is dat toen dat het was. 

Ik had dit ook gisteravond, voelde bij mij een beetje als korte, stekende weeen. Schijnt door het indalen te komen inderdaad. 

Indaling denk ik idd! Had (en heb nog steeds af en toe) hetzelfde rond die tijd. Kleine ligt al helemaal onderin mn bekken bleek toen op de echo. Het duurt bij mij minder lang dan dat (5 a 10 minuten per keer), maar wel echt gemene kramp! Zolang er geen regelmaat in zit, of het steeds erger wordt, hoef je je niet druk te maken hoor :) Als je twijfelt kun je het natuurlijk altijd aan je VK vragen.

Ik heb dat ook gehad 2 x deze week.
echt menstruatie pijn.. alleen een kruik hielp iets
Had het ongeveer 3 uur lang..
Ben 28 weken. Verloskundige was gekomen
die heeft gevoeld dat het hoofdje helemaal onderin Mn bekken ligt..
de echo bevestigde dat ook 
de VK zei zelfs dat het soort van bot pijn kan zijn
omdst de kleine met zn schedel op mijn schaambot ligt

bij mij is het over gegaan nu al een paar dagen niet gehad.. 

liefs 

Terug
Bovenaan