pijn, wie kent dit???

A

Anoniem

Guest
Hallo lieve meiden

Door het openen van een eigen zaak ben ik al een aantal maandjes niet meer op het forum geweest. Sorry daarvoor.

Aan  degene die mij nog kennen wil ik graag laten weten dat ik nog steeds niet zwanger ben. Ben nu een jaar bezig en het wil helaas maar niet lukken.

Nou heb ik misschien een beetje een rare vraag, maar uit ervaring weet ik dat ik hier alles kan vragen!

Af en toe dan heb ik ineens heel erg veel pijn in mijn vaginawand, net of iemand er met een mes insteekt. Dit is altijd maar heel even en is dan ook zo weer weg, maar het doet wel heel veel pijn. Ik zat zelf al te denken aan mijn eisprong, maar de pijn is niet op hetmaoment dat ik mijn eisprong verwacht. Ook voel ik de pijn wel eens als ik een tampon inbreng.

Misschien dat iemand dit verschijnsel ook kent, en mij gerust kan stellen.

Liefs Faye

Hoi Faye,
Ik ken je niet want ik ben hier zelf ook nog maar kort. Maar dat geeft toch niet?
Het lijkt me idd niet de eisprong. Die voel je nl in je buik.
Misschien heb je een ontstekinkje of een infectie in je vagina? Het kan heel goed.
Misschien kun je voor de zekerheid even langs de ha gaan. Ook al kan ik me voorstellen
dat je daar niet op zit te wachten. Maar als het wat is kun je er maar beter vroeg dan
laat bijzijn. Toch?
Kan me voorstellen dat je het druk hebt met een eigen zaak. Hoop dat het goed loopt.
Heel veel succes en liefs Melanie

Dankje wel voor je lieve reactie Melanie.

Ik denk dat het idd beter is om ff langs de HA te gaan.Ik heb er niet heel veel last van, maar je weet nooit. Ik ga eerst vanaf morgen ovulatietesten proberen en als dat ook niet werkt dan ga ik aan het einde van de maand naar de HA.
Hoe zit het bij jou, ben je allang bezig? En heb je al een kleine?

Liefs Faye

Terug
Bovenaan