pijn

hoi allemaal,

Ik noem me zelf maar Leeuw2, ik ben die nog niet zwanger is. hoepen dat het niet meer lang duurt. Vandaag is mijn NODdag.ik heb vandaag er rare pijn gehad onder in me rechterkant. ik werd vanmorgen wakker van de pijn en deed erg zeer. en ik dus snel test halen kijken of ik zwanger ben, maar nee ik heb niet zwanger. ene kant ben ik ook wel opgelucht dat het niet zwanger ben. klinkt raar maar het is vanwege het pijn. want ik heb eerder al 2MK gehad, waarvan 2e keer buitenbaarmoederlijk zwangerschap. toen ik die pijn had dach ik er meteen had, dus snel test gekocht en getest en niet zwanger. maar hebben jullie of wel van die pijn?? het was echt zeer, niet van die stekjes. maar echt pijn. het duurde half uur en daarna minder pijn. nu ook wel beetje als ik er op drukt. zo vreemd.

groetjes
leeuw2

Hoi,
Jammer dat het niet gelukt is deze keer.
Even een vraag over die buitenbaarmoederlijke zw. was je er op tijd bij en hoe is dat toen gegaan.

Groetjes Jeanette

Hoi Biep,

Wat jammer meid! Hoe lang ben je al over tijd? Ik had precies dezelfde pijnen afgelopen zondag. Hevige krampen en kon niet meer lopen. Ik heb ook een paar jaar geleden een buitenbaarmoederlijke zwangerschap gehad, dus was ik er nu ook bang voor. Maar toen ging het gepaard met bloedverlies en nu niet. De een merkt het en de ander niet. Ik was al in zo een ver stadium dat ik verklevingen in de baarmoeder had. Toen is er een stukje van mijn eierstok verwijderd. Bel dus meteen je huisarts als je zulke klachten hebt. De baarmoeder is van zeer groot belang voor ons vrouwen.

Succes!

Dikke kus
Sjantal

Hoi,

Wat een dubbel gevoel moet dat zijn! Aan de ene kant wil je natuurlijk super graag zwanger zijn, aan de andere kant ben je bang dat het weer mis is... Dat lijkt me echt klote!
Is er een reden voor dat je twee keer een mk hebt gehad? Of is het 'gewoon' pech?

Afgelopen ronde had ik een week na mijn eisprong ook heftige buikpijn. Na 2 of 3 dagen was het over. Weet niet wat het geweest is.

Liefs, Inge

Hallo,

Wacht mijn ONGI af...hoop het niet natuurlijk maar uiterlijk morgen moet hij toch plaats vinden. En anders....
Maar wat jij verteld van die steekjes...dat ervaar ik ook....geen echte pijn gewoon lichte steekjes links, recht midden....heel vreemd. Heb ook nog geen test gedaan wil wachten tot zondag....

Hallo allemaal,

dokter zegt gewoon dat ik pech had, dat de bevruchtinn niet goed was. dat zeggen ze altijd.
maar bij buitenbaarmoederlijk zwangerschap was ik gelukkig vroeg bij. ik had dach ik normaal miskraam, de gyn zei dat buitenbaarmoederlijk zwangerschap was. hij wou eerst kijkoperatie doen, maar de bloedtest hormonen was al iets gezakt. hij wou dus wachtend laten doen, dus elke om de paar dagen bloed testen tot er geen hormonen waren. gelukkig was dat zo. maar toch was het een nare ervaring. ik heb wel paar weken last van de pijn gehad, kon niet eers normaal lopen. opstaan was moeilijk.

4aug was mijn NODdag dus al 1dag overdag bijna 2. spannend is wil zo graag zwanger worden. als ik mijn schoonzus bekijk, dan heb ik echt pech. ze willen niet eens zwanger worden en nu is ze al 8mnd zwanger. Hopen dat deze keer mijn ongi wegblijft en zwangerschap goed gaat.
iedereen die bijna die nog niet ongi is en wel NOD hebben. ik duim voor jullie

groetjes
leeuw2

Terug
Bovenaan