pijn

A

Anoniem

Guest
Dag meiden,ik vraag nooit veelmaar nu had ik een vraag,ik had vanacht erg veel pijn,[krampen]bij me rechter onderkant van me buik[volgens mij bij me eierstok]maar me vraag is zou dat me eisprong kunnen zijn?maar kan me niet voorstellen dat dat zo veel krampen geeft,het deed niet lang,maar nu heb ik er nog last van,maar de krampen zijn wel minder,wie weet dit.me eisprong zou wel gisteren a vandaag moeten wezen.gr manuela

hallo manuela,
weet precies watje bedoelt het doet erg pijn he en als je dan ook nog een kind moet verwekken dan is dat geen pretje! Ik had zelfs zo'n pijn dat ik niet eens meer kon lopen en zware pijnstillers nodig had en als ik ongesteld werd had ij het weer alleen minder erg. heb nu mirena spiraaltje sinds 2 jaar en gaat iets beter.
groetjes

Nou manuela het zou goed kunnen dat het je eisprong is. Ik heb het namelijk ook gehad. Lig tegenwoordig helemaal 1 dag krom van de krampen en daarna nog 1 a 2 dagen wat lichte krampjes. De huisarts heeft bevestigd dat dat een eisprong is omdat het ongeveer 14 dagen na de ongi was.

Succes ermee, ik mocht trouwens ubrofen pakken dat kon geen kwaad. En de huisarts zei ook nog nu flink klussen. Maar dat zat ik eigelijk niet echt op te wachten met die krampen. Je bent dan alleen wel op zijn vruchtbaarst.

Groetjes weegschaal

Terug
Bovenaan