pijn

A

Anoniem

Guest
ik heb vorige week mijn eisprong gehad en vanaf die tijd heb ik steeds een onprettig gevoel bij mijn rechter eierstok.. deed zelfs pijn bij het vrijen en plassen.. kon ook niet lang overeind zitten..
nu had ik gister ongelofelijke kramp in mijn baarmoeder dat ik niet overeind kon lopen..
volgende week komt mijn ongesteldheid pas (ik hoop natuurlijk van niet) en heb daar eigenlijks nooit zo'n last van..
wie o wie kan mij helpen of herkent dit ook

met vriendelijk groet,

Hallo, ik heb dit ook wel eens en weet niet waar dit weg komt. Als ik die kramp heb ga ik op mijn buik liggen, dan ontspant het zig weer. Heel raar! Ik heb dus ook over 1,5 week mijn NOD. En pijn bij het vrijen heb ik altijd net voor mijn eisprong, net of ie ergens tegenaan stoot (sorry)! Die kramp heb ik ook vaak na het klussen en soms wel midden in de nacht, dan wordt ik er wakker van. Ik heb op babybrabbel gelezen dat je teunisbloemcapsules kunt nemen hiervoor. Er wordt daar gezegd dat je dit zowel bij je ongi als bij een eventuele zwangerschap hebben kunt?

Liefs Yvonne

Hoi Silke,
Ik heb dit ook gehad in ronde 3 of 4. Zoveel pijn dat je liever alleen op bed ligt en dan ook niet te veel bewegen. Het was erg moeilijk om tijdens werk ze er niks van te laten merken (zeker tijdens het lopen). Bij mij heeft het uiteindelijk 2,5 weken geduurd. Dus tot een aantal dagen na mijn ongi.

Sterkte ermee!!!

Groetjes,

Sara

bedankt voor julli reacties.. ik blijf duimen en hopen dat het niet op een menstruatie uitdraait

Terug
Bovenaan