PIJN!!!

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden,

Daar ben ik weer met een vraag.Het is misschien een rare vraag maar heb sinds een dag of 2 pijn aan mijn linkerkant in de buurt van mijn lies en schaambeen(daar ergens tussenin)het is net of het brand.Heel gek, volgend weekend heb ik mijn NOD, iemand dit ook?Of weet wat het is?

Groetjes mamavanjesse

toen ik je berichtje begon te lezen dacht ik.. hé dat is je eisprong, maar het is een week voor je nod, dus dat lijkt me nogal laat.

ik zou het niet weten, maar ik heb van die steken als ik mijn eisprong heb.
groetjes Carina

ik heb precies hetzelfde als jou
het begon links   links bij mijn lies,en nu is het midden in mijn buik,na een dag of 5.
ik heb maandag mijn   nod,en heb ook al getest (kon het niet meer houden) maar die was negatief,maar ja in de test staat dat je pas op je nod kan testen.....!!!!!!!!

Carina zal je echt denken dat het een eisprong is,want dat zal dus bij mij ook heel erg laat zijn,en ik test met ovulatie test,en die hebben een tijdje daarvoor aangegeven dat ik een ei zal krijgen/hebben.........graag jou mening
bedankt alvast

groetjes Cindy

Hoi Carina,

Ik weet zeker dat het niet mijn eisprong is want ik loop in het ziekenhuis en heb afgelopen maandag een echo gehad om te kijken of ik mijn eisprong gehad heb, en dat was dus zo, het eitje was weg!
Maar wat het dan wel kan zijn?Het is ook niet dat ik vcreselijke pijn heb, maar het is wel irritant!Hoop dat het niks geks is, en dat het een zwangerschapsverschijnsel/kwaal is,hihi!

Groetjes mamavanjesse

Hey Francis,

Wat toevallig dat jij het ook hebt!Zou het dan iets betekenen?Dus je NOD maandag, spannend zeg!!Ik duim voor je dat dit een zwangerschapsverschijnsel is, en ook voor mezelf natuurlijk,haha!

Groetjes

hoi hoi

ik had bij mijn 2 zwangerschappen allebei een beetje een kriebel onderin mijn lies.
maar dat was niet pijnlijk, meer een grappig gevoel.

jammer genoeg zijn beide zwnagerschappen geeindigt in een miskraam...
maar zodra ik die kriebel weer voel, krijg ik wel hoop!

groetjes Carina

hoi meiden,

Ik heb hier ook last van! een brandige/drukkend gevoel en gister was het links onderin mijn buik aan het "rommelen". volgende week zondag heb ik mijn NOD.

Echt zo spannend! Kan bijna niet wachten.
Ik zal voor jullie allemaal duimen.

Succes allemaal!

groetjes Ingrid

Terug
Bovenaan