pijn

Ik ben 19 weken zwanger en heb nu al twee keer gehad dat ik snachts wakker werk en echt pijn had in mijn baarmoeder. Twee minuten ongeveer. Er zaten wel 2 nachten tussen. Het voelde alsof ik ongesteld moest worden. Ook drukte het erg op mijn schaambeen. Is dat normaal? Hebben anderen dit ook? Ik wordt er best ongerust van.
 
Hallo Anoniempje!

De pijn in je baarmoeder kan ook betekenen dat je baarmoeder hard groeit!
Ook je banden rekken mee, en dat kan ook pijn veroorzaken!!
De vertering vanvoedsel kan ook een reden zijn, de dingen lopen nu gewoon net even wat anders in je lichaam!
Maak je niet te druk, en doe je dat toch kun je altijd de verloskundige of de gyn bellen!!!
Daar zijn ze voor!!
Succes

 
Ik ben net zo ver en heb dat ook wel eens. Vaak heb ik dan inderdaad ook een volle blaas. Ook wanneer ik dan plas trekt de boel weer samen wat ook weer pijnlijk is. Of als mijn man en ik intiem geweest zijn, ook dan heb ik wel eens krampachtige pijnen. Heel normaal! Als je krampen voortdurend aanhouden moet je misschien de VK bellen. Of als je door haar gerusgesteld wilt worden kun je haar uiteraard ook bellen! Ik heb eens in het weekend (9 weken zwanger) de verloskundeige gebeld met het feit dat ik voor het eerst deze krampen had. Zij stelde mij gerust, maar omdat ik in het verleden nogal eens blaasontstekingen had gehad adviseerde zij me toch mijn urine te laten controleren. Bleek in orde te zijn. Nu is mijn baarmoeder redelijk rustig. Het lijkt alsof ik aan de groei wen en dat het geleidelijker gaat.
Succes met je zwangerschap.
 
hallooooo,ik ben nu in mijn 19 de week en heb ook enorm last van pijn in mijn onderbuik
ik krijg het regelmatig ,het duurt niet lang maar wel zeer pijnlijk
ik ben hier wel ongerust over maar moet pas volgende week naar mijn gynecoloog
ik moet wel zeggen dat ik ook wel veel beweging voel sinds 2 weken
ik heb gehoord van harde buiken ,is het misschien dat wat ik voel ??als jullie mij willen antwoorden zal ik heel blij zijn
succes met jullie zwangerschap
 
Terug
Bovenaan