pijn

hoi ik heb even een vraagje ik ben morgen 14 weken zwanger en heb ontzettende pijn precies onder mijn ribben,in mijn zij en rechts in mijn onder rug nou heb ik vrijdag mijn urine laten testen op niergruis en blaasontsteking .maar mijn urine was goed dus volgens mijn huisarts komt het door de groei v/d baarmoeder maar het kan ook bandenpijn zijn of een vleesboom. alleen had ik vandaag geen witte agscheiding maar gele, volgens de huisarts kan dat geen kwaad en ik moet maar gewoon afwachten alleen door de pijn heb ik nu al bijna een week niet kunnen slapen, en ben dus dood op ik kan zelfs niet de hele tijd recht opzitten en liggen gaat ook moeillijk mijn vraag is dan ook heeft iemand dit misschien ook gehad ik wou in ieder geval mijn verhaal even kwijt groetjes iggy
 
hoi ik ben nu 11 weken. en ik heb ook wel eens zo'n steken onder mijn ribben en net onder in mijn rug. begin april moet ik weer naar de vk. dan vraag ik het ook ff na.
ik heb wel ontzettend last van mijn blaas, niet zo zeer met plassen, maar mijn baarmoeder/darmen drukken ontzettend op mijn blaas.
groetjes
 
Hoi Hoi!

Ik herken het ook:
Heb overal pijn en kan bijvoorbeeld niet meer op mijn zij slapen...Omdat ieder mens draait in de slaap (en ik dus ook) draai ik me ook ongemerkt op mijn zij; met als gevolg dat ik 's ochtends het gevoel heb dat ik aan het WK turnen meegadaan heb ofzo. Heb spierpijn op plaatsen waarvan ik niet eens wist dat daar spieren zaten...Over de afscheiding; die van mij is ook geel, maar ik heb er verder geen last van en alles is nog goed...

Maar al met al: voel me op en top zwanger hihi!

Succes!

Mariska 2
18 weken
 
ik had het bij de eerste en nu bij de tweede weer.
het wordt zelfs blauw maar als het goed is verdwijnt het weer na een aantal weken(bij de eerste in ieder geval)wat bij mij helpt is je arm goed uitstrekken boven je hoofd als je ligt dan zakt de pijn wat af hoop dat je er ook wat aan hebt.
succes
 
Terug
Bovenaan