pijn

Ik ben 31 weken en 5 dagen zwanger...en heb al een tijdje zo last van pijnlijke steken in mn blaasuitgang (geen blaasontsteking) en heb veel last van harde buiken en menstruatiepijn...volgens de verloskundige is de baby aan het indalen (het is wat aan de vroege kant) en ik kan niet meer op mn rug liggen van de pijn in mn onderbuik...ook heb ik veel pijn in het midden van mn rug en mn onderrug bij mn stuitje aan de linkerkant... en heel erg pijn in mn onderste ribben...wie herkent deze klachten?
 
gaat het plassen wel goed? Zitten de steken ook in je zij en kunnen soms zo erg worden dat je alleen gebukt kan blijven staan? Zoja dan zou ik toch even vragen voor een echo van je nieren, want ik ben donderdag met spoed opgenomen in het ziekenhuis voor nierstuwing. Mijn kindje en placenta liggen aan de rechterkant en drukken dus de leidingen dicht. De oplossing is heel makkelijk, een dag aan het infuus met een medicijn er in dat alles ontspant. succes ermee iig
 
Ik heb de meeste van jouw klachten, maar dan in veel mindere mate.
Ik heb last van een soort menstruatiepijn helemaal onderin bij mijn schaambeen, last van mijn rug, helemaal onderin bij mijn stuitje en mijn onderste ribben zijn gevoelig. Ik kan soms ook niet met gestrekte benen liggen op bed.
Ik ben nu 31 weken en 3 dagen en heb dit nu een dag of 5/6. Ik moet morgen naar de vk en zal vragen wat het kan zijn.
Ik zal het dan wel even laten weten, maar nogmaals... ik heb er denk ik in veel mindere mate last van, want ik heb geen onzwijze pijnen!

Succes, Michelle
 
Hallo Peggy,

Ik ben dus vanochtend bij de vk geweest en gevraagd of ze wist wat het kon zijn. Ze zei dat het te maken kon hebben met het feit dat die kleine druk uitoefent op het schaambeenbot, omdat (bij mij in ieder geval) die kleine daar nu net tegenaankomt. Dus nog niet echt aan het indalen, maar wel al iets lager zitten dan voorheen.
Ze gaf als advies niet te lang achter elkaar te staan (maar dat deed ik eigenlijk al niet) en meer rust te nemen en ze gaf aan dat een warme kruik verlichting kan geven tegen de pijn.

In ieder geval niets om me ongerust over te maken, zei ze...
Bij jou zijn de klachten natuurlijk wel wat heftiger, dus ik weet niet of het dezelfde oorzaak heeft. Je verloskundige zei dat je kindje al aan het indalen is en bij mij nog niet... dat zou het verschil in pijn en klachten kunnen zijn tussen jou en mij.
Ik zou er in ieder geval extra op letten dat je voldoende rust neemt, dat wordt zowiezo aangeraden bij vroege indaling!

Sterkte ermee en lekker veel rust nemen!

Michelle


 
Terug
Bovenaan