pijn

Wie kan mij helpen, ik heb heel veel pijn aan de rechterkant van mijn vagina. Ik kan de pijn niet beschrijven , maar het is echt mijn vagina en niet onder in mijn buik(bandenpijn). Ik krijg er last van als ik een stukje heb gelopen en bijvoorbeeld als ik lang sta en dingen doe in de huishouding, wie herkent dit en weet wat het is??

groetjes joyce
 
Ik weet niet hoe ver je bent maar ik heb daar ook pijn gehad toen het kindje begong in te dalen. Het voelt aan als vervelende steken. Meestal begint dat pas na 30 weken dus als je nog niet zo ver bent dan zal het dit wel niet zijn. Anders is die kans vrij groot. Er is dan verder niks aan te doen. Gewoon afwachten tot de bevalling en lekker zoveel mogelijk genieten van je zwangerschap!!!
 
Hoi Joyce,

ik heb het ook. Het voelt niet als pijnlijke steken, maar meer alsof de botten 'uit het lood' zijn ('t is inderdaad een beetje een vage pijn). Ik heb begrepen dat dit met het bekken en soepeler worden van het geheel te maken heeft. Volgens mij kan het geen kwaad, maar ik houd het zelf wel een beetje in de gaten dat het niet erger wordt. Voor 's nachts schijnt het te helpen als je (als je op je zij ligt) een kussentje tussen je knieen doet.
 
Terug
Bovenaan