pijn

Hallo allemaal,
Ik zit nu ong in mijn 7e week van mijn zwangerschap en nou heb ik elke keer van die zeurende krampen in mijn buik en onderrug dat doorstraald naar mijn bovenbenen.Een paar keer wat minder maar al 3 keer echt heftig.
Wie had of heeft dat ook???
Vanmorgen heb ik de VK gebeld,ik had eerst een afspraak over 3 weken,en nu mag ik wat eerder komen,aanstaande woensdag.Dat vind ik wel prettig,want ik maak mij toch een beetje zorgen.
Weten jullie of ze dan meteen een echo gaan maken,want hoe kan ze anders kijken of alles goed is?
Nou ik hoop op een reactie.

XXX Phoebe
ps:Nog bedankt voor jullie reacties op de vraag of ik mijn haar mag verven,ik ben vandaag naar de kapper geweest en ik ben helemaal blij met mijn nieuwe haar.
 
Hoi Phoebe,ik zit nu ook in de 7e week van mijn zwangerschap.Ik heb ook de laatste dagen van die heftige en zeurende krampen alleen gaan die bij mij van mijn buik naar mijn borsten.Ik had dit nagevraagd en schijnt toch normaal te zijn,omdat de baarmoeder een hoop werk moet verrichten om zich aan te passen.Maak je niet te veel zorgen!!Groetjes Kreeftje.
 
He Phoebe
ik zit ook in de 7e week en heb er ook iets last van. Maar ik heb met vijf weken een inwendige echo gehad. (ik wist niet hoever ik was, maar het bleek pas bij 'de volgende ronde' gebeurd te zijn.)
dus je hebt best kans op een echo.
succes en maak je niet te veel zorgen! doei
marian
 
Hai Phoebe,ik ben of rond de 9 weken of rond de 5 weken zwanger en ik voel ook van die vervelende krampen. Soms lijkt het op steekjes vooral aan de rechterkant. Vandaag moet ik bellen voor een echo omdat niet duidelijk is hoeland ik al zwanger ben. Ik heb links en rechts al nagevraagd over die krampen en men zegt dat het erbij hoort,dus wees maar gerust.
Groetjes Suzanne
 
Terug
Bovenaan