pijn

A

Anoniem

Guest
Hallo,

Ik heb een vraagje. Ik ben 37 en 2 dagen zwanger en nu heb ik last van pijn onder in mijn buik en last van mijn onderrug. Daarnaast heb ik het bloedheet dus voel me eigenlijk niet echt lekker. Ook heb ik regelmatig last over heel mijn buik. Iemand die weet wat het is?

groetjes

Ik heb hier ook last van, en ik ben pas 16 weken zwanger, alles aan mn lichaam doet pijn, mn gewrichten, migraine, ik val regelmatig flauw, etc etc...
Schijnt erbij te horen....
Ga gewoon eens naar de verloskundige toe, zij weet vast wel wat het is.

Hoi Petra,

Omdat je 37 weken zwanger bent, denk ik dat die "last van je buik"   harde buiken zijn. Als je er de hele dag last van hebt, moet je waarschijnlijk meer rust nemen. Als ik jou was, zou ik even je verloskundige bellen om dat te vertellen. Met 37 weken is je kindje op zich al klaar om geboren te worden, maar het hoeft niet zo te zijn, hoor!

Heel veel sterkte!
~Hilde

hoi, ik ben 17 weken zwanger en heb ook geregeld pijn in mijn buik en en ook veel in mijn onderrug. Maar als je al 37 weken bent dan klinkt het inderdaad als een harde buik. sterkte in ieder geval!

Klinkt inderdaad als harde buik of oefenweeën. En last van de warmte denk ik. Sterkte nog even en doe het rustig aan hé?

Gisteren weer naar het zkh geweest voor controle. Ik blijk een goeie bekkeninstabiliteit te hebben waar ik ook niet zomaar vanaf kom na de zwangerschap. Hij wil het ook niet gaan inleiden tenzij ikhet echt niet meer red omdat dat niet goed is voor de bekkeninstabiliteit want dat schijnt het nog erger te maken omdat ze dan bang zijn dat ik een keizersnee zal moeten krijgen.

Nou nog twee weken en dan ben ik er dus die twee weken dan nog maar even de tanden op elkaar en doorgaan zal ik zeggen.

Groetjes Peet

Terug
Bovenaan