Pijn!!!!

A

Anoniem

Guest
Hoi Meiden,
Ik heb even een vraagje. Gisteren lag ik in bed en had ineens onwijze pijn aan mijn baarmoeder (denk ik).
Het leek een beetje op ongi pijn, maar dan veel erger. Wist van gekkigheid niet hoe ik moest gaan liggen. Ineens was het ook weer over. Toen ik van mijn werk thuiskwam en ging zitten had ik het ook weer maar dan niet zo erg. Ben nog maar 5wkn zwanger en voel me voor de rest prima.
Weet iemand wat dit is en hoe dit komt???
Liefs Loesl.

Hai Loes,

Ik weet niet wat het is, maar ik heb het bij mijn 1e zwangerschap ook gehad met 6 a 7 weken. Ik zat op mijn werk en ben naar de wc gegaan, waar ik daarna niet meer van de grond kon komen en daar dus 20 minuten heb gezeten (heel genant, sinds meerdere collega's aan de deur kwamen om te kijken waar ik bleef, en gingen vragen hoe het ging. maar gegooid op darmkrampen). Ik ben naar huis gegaan denkende dat het een miskraam was. De verloskundige gebeld, die zei dat het wel een innesteling ofzo zou zijn, en dat ze zo vroeg er toch niks aan kon doen. Was niet echt een leuke vrouw om aan de telefoon te hebben!!
Dus wat het was weet ik nog steeds niet, maar mijn dochtertje is 8 maanden later gezond en wel ter wereld gekomen.
ik hoop dat dit je een beetje gerust stelt.
Fijne zwangerschap!!

hoi loes

Ik ben nu ook 5 weken zwanger we zijn er gisteren achter gekomen.
Ik heb het zelfde als jou maar dan de hele dag een beetje door maar niet in
zo verre dat ik niks meer kan.
gewoon het gevoel van krampen in je buik en vooral na wat gegeten te hebben.
Heb jij dat ook dat je honger gevoel weg is omdat je bang bent dat het er zo weer uitkomt.
Heb jij het al tegen anderen verteld ik vindt het erg moeilijk om ons stil te houden.
Maar vindt het allemaal super spannend
Groetjes

zou het geen bandenpijn kunnen zijn? toen ik ongeveer 5 weken zwanger was, had ik ook zoooo'n pijn in mn buik. ik moest naar de wc en viel daarna gelijk flauw, zo'n pijn deed het. maar de vk zei tegen mij dat de baarmoeder heel hard ging groeien en vandaar dus die pijn en flauwvallen. dus misschien bij jou ook bandenpijn??

xxx arianne 21+5 zwanger

Bedankt voor jullie reacties. Heb het er vanavond met 'n goede vriendin over gehad en zij dacht ook dat het bandenpijn was of het innestellen...

Hoi Sanne,
Voor de rest ben ik niet overdreven misselijk ofzo, ik laat me juist door niets remmen om te eten. Het smaakt me allemaal prima!!!
Ik heb het aan mijn beste vriendin en 2 naaste collega's verteld dat ik zwanger ben. Mijn collega's zitten in hetzelfde schuitje, 1 is 8 wkn zwanger de ander heeft de wens...
Ra ra waar wij het op het werk over hebben....

Fijne zwangerschap allemaal!!!!

Liefs Loesl

Hee Loes,

Het kan ook van je darmen afkomen die nu lui worden door de hormonen. Kun je flinke krampen van krijgen weet ik helaas uit ervaring.
Ik heb de eerste weken ook veel krampjes gehad van het groeien van de baarmoeder. Enne die misselijkheid begint vaak vanaf een week of 8 dussee be prepaired! hahaha!
gr.Ing

Terug
Bovenaan