Pijn!!

Hoi Meiden,

Pfff ik heb zo'n buikpijn echt niet normaal! Heb vanmorgen de verpleegkundige gebeld, van de gyn. en moet orgenochtend een echo laten maken. Ik vloei maar weinig en heb dus enorme buikpijn. Waarom gaat het nu nooit eens gewoon....

Ik duik mijn bed nog maar even weer in met een paracetamolletje en ik hoop maar dat alles oke is morgen..
kus Mickey

Hoi Mickey,

Gaat het alweer een beetje met je?? Ik hoop dat de pijn een beetje gezat is. Waarom moet het toch zo veel pijn doen altijd? Je bent al zo down als je ongi bent en dan ook nog eens zoveel pijn.

Succes morgen bij de echo.

Gr Ester

Hoi Mickey,

Balen zeg, dat je je zo ellendig voelt. Niets lijkt op de normale manier te gebeuren hier op dit forum! Is be buikpijn al wat gezakt? Veel succes morgen met je echo!

Liefs,

Ginger

Hoi lieve Mick

het zit je ook allemaal niet mee he meid.
ik hoop dat de buikpijn inmiddels een beetje gezakt is en dat je morgen meer weet na de echo.
Heel veel sterkte en ik denk aan je.

liefs Niekje

Hoi Meiden,

Ben naar de gyn. geweest. Ze heeft een echo gemaakt en vond dat mijn baarmoederslijmvlies nog erg dik was. Ook wilde ze dat ik bloed ging prikken om uit te sluiten of ik zwanger ben, maar dat ben ik niet, dat weet ik zeker. Ik bloed nu wel weer behoorlijk, dus na telefoontje van de gyn. vanmiddag, met de bloeduitslag zal ik weer gaan beginnen met een nieuwe ronden Clomid...

Misschien weer een vroege miskraam, gezien de dikte van mijn baarmoederslijmvlies??!! Ik wil het geloof ik niet eens weten....

xx Mickey

Terug
Bovenaan