Pijn...

A

Anoniem

Guest
Even vraagje:
Ik heb sinds vandaag best last van mijn onderrug/ in mijn zij boven mijn heup onder de ribben. Weet me geen houding te geven. Warme kruik helpt ook niet. Het is een konstante pijn die bij bewegen erger wordt.
Zijn er meer vrouwen hier die er last van hebben? Of die het herkennen van een vorige zwangerschap? En wat hebben jullie hier aan gedaan?
Alvast bedankt voor jullie reacties

Weet zo niet wat je precies bedoeld. Maar ik heb deze zwangerschap veel last van mijn rug, vooral onderin en in het nidden gedeelte, meestal trekt het naar links. Volgens de vk kon het geen kwaad en ligt het vooral aan het groeien van je buik en het veranderen van je houding. Het is trouwens het ergste als ik bepaalde dingen doe, afwassen bijv. of een luier verschonen van Mathé.

Succes, enne, nog even volhouden, voor je het weet zijn ook wij bevallen en voelen we ons weer heerlijk!!!!   Hoop ik!

Liefs Hilma.

Hoi ej,
ik weet precies wat je bedoelt.
ik ben gisteren naar bed gegaan van de pijn onderin mijn rug en mijn bil.
ik weet ook niet wat ik daaraan moet doen.
ik moet vandaag naar de vk dus ik zal het eens vragen.
vandaag is ook mijn laatste dag op het werk dus ik hoop dat als ik wat rustiger aan doe de pijn dan ook minder zal zijn.
gr lisette

hoi

Dit kan je bekken zijn,heb ik namelijk gehad,maar na 3 keer fysio er weer vanaf gelukkig,dit is omdat het lichaam zo zwaar word.maar wel op tijd aangeven hoor anders zit je er tot het eind mee. gr wendy

Het is gelukkig weer wat afgezakt. Vond het zo vreemd dat het echt mijn re-zij is. We wachten het af en als het weer zo'n pijn doet zal ik zeker de vk horen want dit was echt niet fijn.

ik heb er ook af en toe last van, in combi met harde buiken. weet dan niet hoe ik moet gaan zitten of hoe me te bewegen... heel vervelend.
maar het zakt altijd weer weg.

gelukkig bij jou ook, misschien gewoon voorbereiding van ons lichaam op de wat er straks komen gaat.

Ik heb daar een tijd last van gehad (ook rechts toevallig) toen mijn baby met haar billen rechts tegen mijn ribben aan lag. Ik had toen pijn in mijn rug en ook in mijn zij (in mijn zij een soort spierpijn). Bij mij kwam het dus door de continue druk van de baby tegen mijn ribben. Nu ze anders ligt heb ik hier gelukkig geen last meer van. Ik weet niet of je hier zelf iets aan kan doen, maar als je hier last van hebt hoop ik dat je baby snel een andere houding uitkiest!

Ik  heb  nu al ruim een week vreschrikkelijke  bekkenpijn.  Bekkenpijn zit echt een heel stuk lager. Ik heb nu pijn bij mijn heupen en bij mijn stuitje, deze pijn straalt ook uit naar mijn onderrug, maar zit echt lager dan de hierboven genoemde pijn.

Ik hoop in elk geval dat je pijn weer snel over gaat!

Groetjes Cathelijne

Ook bij mij is er gezegd dat het met de ligging van de kleine te maken heeft. Ze gaf zoveel druk op bepaalde spieren waardoor ik pijn had.

Bij mij hielp het nog wel eens om de kleine wakker te maken, dan ging ze net iets anders liggen.. :)

Misschien heb je er wat aan.. Anders veel sterkte!!

x Annelies

33 wkn & 1 dag

Terug
Bovenaan