pijn.

Hallo dames,

Nou ondanks dat de baby het heel goed doet, doet moeders het wat minder.. Sinds dit weekend kan ik amper meer op of aan. Lopen doet pijn in de onderrug, schaambeen, en me linkerbeen! Verder heb ik constant harde buiken. Heb vandaag maar meteen de verloskundige gebeld, en die zei me dat ik maar vandaag meteen langs moest komen want zo te horen kan me lichaam het dit keer niet zo goed aan..

Heeeel vervelend, hoe goed mijn eerste zwangerschap verliep zo kut (excuse my french) verloopt deze zwangerschap..

De harde buiken heb ik al een aantal weken en er gaat geen dag voorbij dat ik niet minstens 2 of 3 harde buiken heb, niet echt gezond zeker niet zo vroeg volgens verloskundige. Nou zal de harde buiken te maken hebben met de stress die er best wel is momenteel, we hebben druk om te verhuizen, we moeten namelijk voor september dit huis uit, want het wordt gesloopt, dus een kinderkamer opzetten kan niet hier, maar krijg ik wel een woning voor juni??? Stress stress stress dus.

Op werk gaat het ook niet zo lekker, zo was ik plaatsvervangend leidinggevend op een callcenter in de avond, en me baas heeft afgelopen donderdag besloten dat de avondploeg per direct stopt dus ben ik terug gezet naar enkelt crediteuren/debiteuren afbellen en de tijden zijn veranderd dus zit gelijk met oppas en dat ik me meissiej gelijk een stuk minder zie, bijna helemaal niet meer alleen de ochtend want tegen de tijd dat ik weer terug kom ligt ze al op bed, nog meer stress.

En dan hebben we mijn schoonmoeder nog Miss Egoist! Probeert op alle mogelijke manier om mijn vent zo vaak mogelijk bij haar thuis te hebben (wat haar nog lukt ook) waardoor mijn vent en ik regelmatig woordewisseling hebben, en ineens moet madame trouwen nadat ze net een maand bij een vent is, daar heeft ze mijn vent ook ineens voor nodig, en ze hebben het over dat ze misschien nog wel een kindje willen. Pfffff en ik zie het nu al voor me want als ze zwanger wordt terwijl ik zwanger ben, dan moet iedereen haar aandacht geven en zit ik dus nog meer in de stress want dat betekend dat mijn vent haar natuurlijk wel bij moet staan want het is zijn broertje of zusje nog meer stress!!!

Al met al een hoop stressfactoren, en dan ook nog pijn in onderrug, schaambeen en been schiet het al helemaal niet op..

Sorry dames moest het even van me afschijven, het helpt niet, maar lucht wel op..

Groetjes Claudia

Hoi

Tjonge wat een verhaal!!!
Heb je geen last van bekkeninstabiliteit??
Kan ik me zo voorstellen, en die harde buiken komen ws door de drukte
spanning en stress!!

Probeer het rustig aan te doen.

Sterkte ermee!!!

Groetjes Karin.

Hé Claudia,

gats wat een verhaal. Ik vind het echt heel vevelend voor je.

Ik denk trouwens dat je bekkeninstabiliteit hebt. Als ik je klachten zo lees. Je zult waarschijnlijk rustiger aan moeten doen.
Wanneer kon je bij je vk terecht?

Schoonmoeders!!!! Grrrr. Waar zijn ze voor?
Wat zegt je mannetje hierover dat z'n moeder hem zo claimt? Is toch niet normaal ze heeft toch zeker zelf een vent!

Je kunt hier altijd je verhaal kwijt. Wij zijn het luisterend oor.

Succes meid. Laat je er niet onder krijgen.

Liefs,

Bedankt voor jullie reacties

Ben vanmiddag bij de verloskundige geweest, en ik ben nu zoiezo een week in de ziektewet moet het rustiger aan doen, want ook al mag je wel  3 harde buiken op een dag hebben, is het toch niet helemaal goed om dat ook echt elke dag te hebben, en moet ik uitkijken dat ik mezelf niet uitput en dat het dadelijk weeen worden..

Dus iig 1 week stressvrij van me werk, en daarna kijk ik wel weer.

Heb met me vent gesproken over zijn moeder, en hem gewoon duidelijk gezegd hoe het er bij mij voor staat, je zegt je moeder te stoppen met claimen anders ga je daar maar zitten als je dat belangrijker vindt.. Dat vond hij dan toch niet nodig en gaat morgen een gesprek met z'n moeder aan. Dus met een beetje mazzel ben ik daar ook vanaf, maar ja dan heb ik een schoonmoeder die me met de nek aankijkt, maar gelukkig boeit me dat een stuk minder dan dat ik moet vechten om aandacht van me eigen vent

Dus one step at the time!!

Groetjes Claudia

Fijn om te horen!

Lekker een weekje ontspannen. En dan kijk je maar of het gaat. Wat zei de vk trouwens over die pijn in je rug, schaambeen?

Gelukkig is het kwartje bij je mannetje gevallen. Dat klaart de lucht ook weer op. Praten is het allerbeste als je daarmee stopt ga je je alleen maar meer ergeren.
Je schoonmoeder moet het maar begrijpen enzo niet dan heeft ze pech. Ze weet toch ook wel dat je kinderen op een gegeven moment een eigen leven hebben.

Geniet van de rust!

Liefs,

Hey Claudia,

Wat een hoop stress bij elkaar zeg....en dan zeggen ze dat de zwangerschap de mooiste tijd van je leven moet zijn...nou, zo niet dus.
Neem maar eens lekker even je rust en als het na 1 week niet beter gaat zou ik gewoon langer thuis blijven. wat is nu 1 week als er zo veel om je heen gebeurd!!!!
Ik hoop dat je vent nu ook ziet wat voor werking het allemaal heeft op jou, zodat hij er iets meer rekening mee kan houden...

Ik moet eigenlijk nu ook op het werk zijn maar ben opgestaan met ook vreselijke buikpijn.... Vk gebeld en nu moet ik mijn urine inleveren bij de huisarts maar ja, die zijn er pas om 8 uur!!!! Als het geen blaasontstekening is, dan is het groeipijn. Ja daar was ik al achter.... maar goed...

Wat betreft de verhuizing...ik geloof dat we ongeveer in het zelfde schuitje zitten....
Wij hebben een nieuwbouw huis gekocht net voor ik zwanger werd. De oplevering is rond half mei. Dan moeten we zelf (ik niet meer) nog een hele hoop dingen doen...
29 juni ben ik uitgeteld en 1 augustus moet ik uit ons huis. Hoe kan het allemaal bij elkaar komen he????
We zijn al een tijdje bezig geweest voor "het" lukte en de maand dat ik aantelde probeerde we net die dagen te vermijden...ja echt niet dus... Lijkt wel of je gedachten even ergens anders bij zijn en het was meteen raak! Dol gelukkig  dus maar niet echt "handig".  
Maar ook dat komt goed.  
Ik hoop dat  jij het ook zo kunt zien. Er is altijd wel een oplossing en de baby heeft alleen maar liefde nodig dus een eigen kamertje komt wel. (zeg ik tegen mezelf...)

Nou, hou je taai en luister goed naar je lichaam!

Liefs Yvonne  

@ first mum.. Over de pijn in me onderrug zei de vk alleen dat als het erger werd dat ik fysio moest gaan doen en rustig aan doen..

@ sneldy.. Wat brengt verhuizen eigenlijk een hoop stress mee heh, en eigenlijk merk je dat pas als je zwanger bent pfff, ik hou de moed erin, en hoop gewoon dat ik voor juni een woning heb zodat de baby gewoon z'n eigen kamertje krijgt.

Voor de rest probeer ik alles even langs me heen te laten gaan, anders trek ik het dadelijk niet meer. Ik blijf positief denken en hoop gewoon dat alles over gaat binnen de kortste keren.

Groetjes Claudia

Terug
Bovenaan