Pijn

Ik heb sinds een paar dagen pijn in m,n onderbuik en m,n rug,ik had het in het begin er ook last van maar nu lijkt het toch erger te worden,vooral s,nachts is het lastig,je word er wakker van.
Nu heb ik het ook echt erg!Ik denk dat het bandenpijn is .
Ja en die buik van mij is al zo groot dus die banden moeten flink dragen omg!
Ik moet nog 5maanden!!!!!!

groetjes
16wken6dg

Oei vervelend is dat!

Mijn buik groeit wel aardig maar is nog niet mega groot.
Bij het omdraaien 's nachts heb ik af en toe wel een flinke steek in mijn onderbuik, vlak boven mijn lies.
Geen idee of dit ook mijn banden zijn.

Sterkte Blondy! Ik hoop dat het niet erger wordt want idd je moet nog wel even!

Groetjes,
Anne 16w5d

Hoi blondy,

Ohhh erg vervelend is dat!!!! Ik denk ook dat het bandenpijn is.
Heb ik bij me 1e zwangerschap ook heeel erg gehad. Ik ben toen voor overdag een buikband gaan dragen. Dat gaf net iets meer ondersteuning bij het lopen. Als je gaat zitten is zo'n buikband niet zo heel prettig, maar dat is of een kwestie van wennen of je kunt hem dan af doen. Voor in bed heb ik niet echt tips voor je. Een warme kruik kan verlichting geven en langzaam proberen om te draaien.

Sterkte ermee.

Liefs marielle

Ik heb het in de eerste en nu ook weer behoorlijk last van.
Wat er al verteld wordt rustig omdraaien en alles rustig aan doen.

Dat zijn dingen die ik doe!
Op bed lig ik altijd of op mijn zij of op de rug.

Hoi Blondy.

Ik zou voor de zekerheid ook even de urine laten nakijken bij je huisarts. Ik heb tijdens mijn eerste 2 zwangerschappen een paar keer een blaasontsteking gehad zonder echte plasklachten maar wel met buikpijn.
Nienke

Ik heb ook al in het begin van de zwangerschap last gehad van me buik en rug.
En nu idd met slapen voelt het niet prettig aan zo op je buik liggen dus hier lig ik ook op mijn zij of rug nu.
Idd bandenpijn denk ik.
En hoe heb je gister geslapen?
Hopelijk wordt het niet erger.

hai mamakaat,ik heb vanacht redelijk geslapen,nu heb ik er last van sinds ik wakker ben,m,n rug valt wel mee nu maar m,n buik doet nog pijn,volgende week heb ik controle,dan zal ik het wel ff aan de gyn vragen,en als het echt niet meer te harden is vlieg ik wel ff naar m,n huisarts.En idd op de buik liggen wordt steeds lastiger,maar dat is m,n slaaphouding.
groetjes vandaag 17weken!!!

Terug
Bovenaan