pijn!!!

hoi allemaal,
normaal ben ik niet zo'n 'zeikerd' op het gebied van pijntjes/kwaaltjes etc., maar dit is niet fijn meer............sinds gistermiddag heb ik steken/pijnscheuten rechtsonderin in m'n buik wat doortrekt naar m'n onderrug.........zelfs zitten is pijnlijk, tillen lukt al helemaal niet.............komt dit iemand bekend voor en wat kan het zijn? (ps heb geen bloedverlies ofzo; gelukkig maar)
liefs!

Mmmmm, das vreemd. Die steken herken ik wel maar niet dat het doorschiet naar m'n rug... Vreemd.
Maar toch denk ik dat het met die bandenpijn te maken heeft. Tenminste daar gooi ik het bij mij op. Het is mijn eerste dus die buik heeft geen idee wat 'm overkomt. Maar het is jou 3e toch??
Als je het niet vertrouwd bel je toch even met de verloskundige! Daar zijn ze voor!
Het is vast iets kleins waar ze gelijk antwoord op hebben... Gewoon ff bellen, dan ben jij weer gerust!

LIefs

hoi chantal,
nou na 2,5 dag was de ergste pijn weg, maar soms voel ik 't nog wel.........heb geinformeerd bij de gyneacoloog, maar het is hoogstwaarschijnlijk gewoon (hoe bedoel je gewoon?!) bandenpijn en het leukste nieuws: dat kan duren tot ongeveer 24 weken zwangerschap........dussss ik kan nog ff voort! hahhahaha
thnx voor het informeren! met jou ook alles goed?
liefs

Hoi,

nou ja als je zo'n pijn hebt en het is gewoon bandenpijn dan vraag ik me af wat je nog te wachten staat als je kindje groter is. Maar goed van je dat je gebeld hebt!!!
Ja het hier ook goed, alleen soms pijntjes idd en vreselijk onzeker maar ik voel me goed.

Liefs

Terug
Bovenaan