pijn

als ik slaap en word wakker (wat altijd handig is) ga ik naar de wc. soms een mini plasje en soms veel. er is dan niets aan de hand. ik loop weer naar me bed. maar als ik ga liggen heb ik sterke kramp in me buik. in het midden dus voor mij gevoel niet de banden of bekken.

ook ben ik extreem moe. ik slaap echt wel 10 - 12 uur op een dag. is dit wel normaal?

knuf esther

Hoi,
Het kan best zijn dat je je plas hebt opgehouden in je slaap, of dat je baby er op gelegen/gedrukt heeft, als je dan naar de wc bent geweest is de druk eraf en kan dat best krampen geven..
Slapen is ook normaal, zou best 10-12uur kunnen slapen, maar de kinderen hebben nog vakantie deze week dus dat haal ik helaas niet!! Maar is echt niet extreem hoor, vrij normaal aan het einde van je zwangerschap, bij de eerste zwangerschap sliep ik soms 16uur op een dag, ik ben de hele zwangerschap echt moe geweest terwijl alles gewoon goed was!
Liefs MJ

Misschien ook even laten testen op blaasontsteking? Kan heel anders tot uiting komen als je zwanger bent he!

En die vermoeidheid, dat is mij ook bekend...ik heb een enorm hoog ijzergehalte dus daar lag het nooit aan, maar hoe het wel komt...hormonen denk ik. Als ik de kans zou krijgen zou ik ook zoveel slapen!!

Liefs Annemiek

Zou idd blaasontsteking kunnen zijn,
maar hier heb ik vaak nadat ik geplast heb snachts of smorgen na een nacht niet hoeven plassen een harde buik.
Dus kan ook een harde buik zijn geweest?

Liefs Marina

Terug
Bovenaan