pijn

Ik heb sinds het weekend zo'n pijn....echt niet normaal.
Mn vorige zwangerschappen heb ik dat nooit gehad maar heb nu zo'n pijn gewoon.
Volgens mij is het mn schaambeen ofzo die zo'n pijn doet.....hebben jullie er ook last van??
Ik zak soms gewoon door mn ene been heen zo'n pijnscheut gaat er dan doorheen....

En dan ben ik nogmaar bijna 20 weken.... dus heb nog wle een tijdje te gaan....

Ik denk dat je last hebt van je bekken. Ik heb het ook sinds afgelopen weekend en de vk zei dat het mijn bekken is. Alleen heb ik er gelukkig (nog) niet zo veel last van. ook ik ben bijna 20 weken

Je bekken kan op verschillende plaatsen pijn doen. Ik heb het vooral aan de achterkant, onderin m'n rug ter hoogte van die 2 pitjes zeg maar. Als het werkelijk je bekken is, dan is er helaas weinig aan te doen.

Het lijkt idd op bekkenpijn! Ik ga elke 2 weken naar de fysio en heb daar heel veel baat bij! Misschien moet je eens langsgaan!

(overigens, ze gaan daar testjes doen om te zien of het echt van je bekken komt en die doen op zich geen pijn, maar ik heb de dag erna echt gehuild van de pijn...MAAR dat was just 1 time en de keren erna werd het allemaal alleen maar beter!)

als je last hebt van je bekken is daar echt wel wat aan te doen hoor! Ik heb er de vorige keer veel te lang mee doorgelopen. Kijk even op bekkentherapie.nl en zoek naar een goede fysio die oefeningen met je kan doen. Het gaat misschien niet helemaal over tot de bevalling maar het kan allicht veel schelen! Sterkte!

Terug
Bovenaan