Pijn!

Gisteravond weer voor controle naar de VK geweest! Inmiddels alweer 21,3 weekjes zwanger en de kleine doet het erg goed!
Met de VK liep er een stagiaire mee, helemaal prima, heb ik totaal geen problemen mee. Tot de VK vroeg of ze wist hoe je kunt controleren of er genoeg vruchtwater aanwezig is. Nee, dat wist ze niet en dat werd even uitvoerig voorgedaan. De kleine tussen je handen (je handen links en rechts op de onderbuik buik leggen) heen en weer bewegen met wat kracht. Gelukkig was dit allemaal goed, maar ik werd vanmorgen wakker door een ontzettende pijn. Alsof de boel vanbinnen helemaal beurs was... Vroeg me serieus even af of dit wel goed is..! Zo nu en dan wat krampen en verder het gevoel alsof er enorm veel lucht in je buik zit. Erg onprettig..
Iemand dit ook wel eens ervaren?
 
Niet met het controleren van vruchtwater maar een stagaire ging met een dopler naar het hartje luisteren, maar kreeg het niet echt te pakken. Daarna werd het voor gedaan en daarna nam zij het weer over. Ze drukte best wel hard, de volgende dag had ik ongelooflijk veel pijn en ook nog eens blauwe plekken!
Dus een stagaire mag van mij afblijven voortaan ..

Ik zou even naar je VK bellen voor de zekerheid!
Beterschap!
 
Heb eerlijk gezegd nog nooit gehoord dat ze op die manier voelen of er voldoende vruchtwater is. Maar zou voor de zekerheid de verloskundige bellen, pijn in je buik lijkt me geen prettig idee als je zolang al zwanger bent,
sterkte!
 
ik had het na mijn 12-weken echo, die man heeft toen ook te hard zitten drukken, ik had de volgende dag ontzettend veel pijn, inderdaad net een hele erge beurse gevoel. werd gewoon een beetje eng van de pijn, na twee dagen verdween het weer, volgens de verloskundige kon het geen kwaad.
 
Terug
Bovenaan