Pijn!

Vannacht alweer de tweede nacht dat ik niet kon slapen vanwege mijn buik! Deze doet ontzettend veel pijn, alle bewegingen va mezelf en de kleine zijn bijna niet vol te houden! Daarbij steeds menstruatiepijn in mijn onderrug en zo nu en dan wat krampen in mijn buik! Gister ook de hele dag een gevoelige buik gehad... Gelukkig voel ik de kleine wel bewegen, maar ik neem straks toch even contact op met de VK voor de zekerheid. Lijkt me niet helemaal normaal, zeker niet omdat ik 'nog' maar 29+4 weken zwanger ben...
Iemand die deze klachten herkent??
 
Ik herken het. Nu iets minder dan de vorige zwangerschap, maar als ik niet beter wist zou ik denken dat het al aan het rommelen is en dat de bevalling er aan komt.
Inmiddels weet ik dat dit bij mijn zwangerschap(pen) hoort. Het is niet bij iedereen hetzelfde. Toch maar even navragen bij de vk!
 
Ja een aantal van die klachten wel.
Ik kan ook niet slapen, want als ik te lang op me zijen lig, gaat het branden. Op me rug liggen is ook niet echt prettig. Me heupen en me onderrug doen pijn. Dus nee de laatste loodjes zijn niet zo prettig. Gelukkig ga ik bijna met verlof. Ik ben vandaag 31 weken.
 
PRECIES HETZELFDE HIER!!!
Ik blijf morgen en overmorgen thuis van het werk met dezelfde klachten, want na een werkdag is de pijn echt niet meer te harden, ik kan dan niet eens meer lopen.
Vrijdag moet ik heen dus zal ik het aankaarten, ben benieuwd wat ze zegt over het werk.

Ik heb al wel gebeld vandeweek, en ze dacht aan een blaasontsteking (nummer 6 op rij bij mij!) of aan oefenweeën of indalingsweeën. Ik vind het daar wel wat vroeg voor eigenlijk...Ik ben overigens precies net zover als jij. Laat je het weten al je iets weet/hoort van je vk???
 
Inmiddels bij de VK geweest. Uit de controle blijkt dat alles goed is met de baby! Gelukkig maar aangezien de kleine vee minder beweeglijk was dan daarvoor.
Verder komt mijn buikpijn en harde buiken w.s door een fikse blaasontsteking. Voor de zekerheid moet ik morgen nog even langs de huisarts voor extra controle hierop ivm eventuele nierbekkenontsteking. Mocht het nou geen blaasontsteking zijn dan komen de harde buiken door teveel drukte en moet ik per direct in de rust... En aangezien ik dat niet zo goed kan, hoop ik eigenlijk dat het blaasontsteking is en ik een kuurtje kan krijgen.. Morgen maar even afwachten. Het is een heel 'geruststellend' idee dat veel mer dames dit ook hebben! Hoort er dus schijnbaar helemaal bij :)

 
Ik was vorige week voor controle bij de VK, ze voelde of de baby goed lag enz. En tot mijn schrik vertelde ze dat het hoofdje al naar onderen ligt. Is dat bij jullie ook al zo?
Wat ik wel weer heel erg heb, is het plassen.Ik kan soms net zijn geweest en een druk voelen en dan moet ik weer. Verder heb ik ook nog last van aambeien. Wat zijn de laatste loodjes toch erg he?
 
Ik moet morgen ook weer laten checken op blaasontsteking (zou nummer 5 of 6 op rij zijn!!) voordat ik morgenmiddag naar de vk ga. Ik ben benieuwd wat het is, eigenlijk hoop ik op niet nog weer een blaasontsteking...

HOe was jouw uitslag FA1985?
 
Ik heb gelukkig niet veel last van buikpijn. Wel kan de kleine echt gemene trappen uitdelen. Was vanochtend een uurtje in de stad en toen begon de kleine even lekker te bewegen. Ging toen maar naar huis, maar ging op de fiets mooi door! Zodra ik ook maar iets vooroverbuig, krijg ik ook schoppen. Gelukkig nog niet tegen mijn ribben, maar er zijn wat ingewanden die goed geraakt worden!
En dat plassen herken ik ook! Ik kan soms wel 2 keer in 10 minuten naar de wc gaan, terwijl het echt heel kleine plasjes zijn.
Maar goed...nog zo'n 9 weekjes :) die houden we ook wel vol!
 
Terug
Bovenaan