pijn

Ethan heeft z'n last van zijn tandje dat door komt..

en ow wat doet het me pijn als hij begint te gillen van me pijn.. dagelijks staan me ogen wel een keer blank (kan er erg slecht tegen als Ethan z'n pijn heeft)

het is nu al 3 nachten raak dat hij om de 2uur wakker word van de pijn..
dan is het onderhand routine van dentinox er op en troosten maar je ben zo een uur bezig en dan ligt het kleine mannetje eindelijk te slapen en begint het opnieuw..

waarom moet dat kleine mannetje nou zijn moeder na doen en zo vroeg tanden krijgen ;-(

Ik heb dat bij mijn oudste ook gehad. ( Die is nu net 5 en is al aan het wisselen (zijn 3e tand) en zijn 3e blijvende kies komt al door).

HEt is zo zielig voor ze, ik snap dat je het er moeilijk mee hebt. Helpt een koude bijtring bij Ethan?

ja een koude bijtring hebt wel maar dat is hij na een tijdje ook zat hij neemt dan liever mijn vinger die kan hij beter vast houden plus dat ik natuurlijk dan mee help..
maar snachts heeft hij gewoon geen afleiding en merkt hij dus de pijn sneller en meer

hij is gelukkig nu al een tijdje weer lief aan het spelen..

maar heb vanmorgen vanaf half 5 beneden gezeten omdat ik me man ook niet wakker wou hebben.. dus heb heel wat kilo's er af gelopen heel wat filmpjes gezien op baby tv en heel wat liedjes gezongen alles om hem maar af te leiden maar we hebben wel een 2uurtjes samen op de bank geslapen

zou hem dan ook pcm geven, ze mogen 120 mg en als je 60 mg geeft kan je kijken hoe hij het daarop een nachtje doet, dan geef je ook niet veel... als het goed gaat kan je het 2 avondjes doen zodat hij weer in zijn ritme komt en de neerwaartse spiraal doorbroken is, misschien dat hij er dan ook minder last van heeft.
Als je zelf moe bent en uit je doen heb je ook sneller ergens meer pijn van.
Misschien gaat het daarna weer stukken beter,

Sterkte ermee,
Liefs Marina

oeh niks aan!!! kan er ook niet tegen als jorn pijn heeft! vind het verschrikkelijk... kan me hart niet aan haha...

ik zou dnk ik ook een paramolletje geven voor de ancht..

sterkte ermee!

liefs

Terug
Bovenaan