pijn

A

Anoniem

Guest
heey meiden...

ben even niet zo heel actief met reageren enz...
maar wil nu toch even een berichtje plaatsen...

Vanmorgen werd ik wakker met pijn aan de zijkant van mijn buik...
was best een heftige drukkende pijn...
Heeft ongeveer 2 uurtjes aangehouden...

Volgens mij berekeningen moest ik precies een week geleden mijn ei hebben...Deze keer niets gevoeld (normaal voel ik wat steekjes als ik mijn ei heb)

Kan dit dan een innesteling zijn of toch nog mijn ei...
Raak er een beetje van in de war...
Als dit nog mijn ei is dan is mijn cyclus waarschijnlijk ook een stuk langer...

Ik weet al wel, mocht het deze maand niet gelukt zijn dan toch maar weer aan de ovulatie testen...

liefs...

Wat raar ik hoop dat het natuurlijk een innesteling is voor je !!

Wat vervelend dat onze lichamen ons zo voor de gek houden en ons aan het twijfelen brengen als je niets zou voelen in je buik van steekjes ed zou het voor ons een stuk makkelijker zijn om rustig te blijven ..............

Succes en nogmaals ik ga duimen voor innesteling !

liefs

Hoi Cloewja,
Het kan vanalles zijn natuurlijk!
Even wat uit mijn eigen ervaring, voor mijn eerste kindje voelde ik mijn eisprong niet en na temperaturen bleek deze pas na 3 weken te komen dan de 2 weken die ik dacht, toen ik dat wist was ik meteen zwanger! Dus eisprong kan dus ook gewoon later komen!
Nu ben ik net zwanger van de derde en heb mijn eisprong gevoeld en daarop ook geklust! En raak dus! een week later weer steken in mijn linkerzij, voelde als eisprong! Dus herken het wel! Een week later een positieve test, en nu voel ik af en toe nog steekjes in mijn linkerzij!
Dus hoop voor je dat je volgende week ook een positieve test hebt!!!
Succes met afwachten!
Liefs Bowi

wij hebben vandaag toch maar even geklust...
gewoon voor de zekerheid..
Vanavond nog paar steekjes gehad en kon niet lang stil staan want dan kreeg ik last van de rug...

ga maar weer op het wachtbankje zitten...

liefs

Geen idee maar ik hoop dat je gelijk hebt!!

Ik duim meisie!

Wat word een mens toch onzeker van dit alles!! Ik hoop uiteraard voor je dat het een innesteling is geweest maar ik weet het ook niet goed hoor...het lichaam is soms in staat je dingen te doen geloven die er niet zijn maar....Je weet het nooit!!
Geef niet op en laat jezelf niet gek maken.

Succes meid! Hou je ons op de hoogte?

Liefs Lynn

Terug
Bovenaan