Pijn!!!

Ik ben vorige week dinsdag bevallen en ik heb nu echt mega pijn aan mijn bekken...
Ben vanmiddag even en stukje met de oudste en Youri gaan wandelen (heel langzaam),maar ik was blij dat ik thuis was..

Verder doet Youri het super,hij heeft vandaag zijn hielprikje en gehoortest gehad hij heeft het echt super gedaan..oortjes zijn goed...en tijdens de hielprik niet gehuild..
Onze stoere vent...

Hoop dat de klachten aan mijn bekken snel over zijn,want dit is niet fijn...

Jeetje, vervelend zeg! Hopelijk gaat het snel over want die bekkenpijn is natuulijk niks!

Wat fijn te horen dat het met jullie zoontje goed gaat!

Probeer je bekken zo min mogelijk te belasten. Ze hebben mij destijds geadviseerd om die 8 dagen kraamtijd ook echt in bed te blijven. Geen trappen te lopen en al helemaal geen belasting als wandelen met de wagen. Rust rust rust. En zoek een fysio op, zij moeten hele goede oefeningen hebben waardoor je er sneller bovenop bent.

Succes en geniet van je ukkie

Hoi bloempje27,

Het probleem is dat wij geen toilet boven hebben lig dus voornamelijk beneden om de trappen niet te hoeven lopen...
Alles voor Youri ligt ook beneden,hoef dus niet voor iedere luier naar boven..

Ik heb de oefeningen dan de fysio thuis liggen,maar wacht even tot de hechtingen allemaal opgelost zijn,dan ga ik die weer oppakken.

Verder doe ik heel rustig aan....

hoi wat fijn dat het goed gaat met je zoontje en denk idd dat je gewoon ff rustig aan moet doen meid,een bevalling is natuurlijk niet ff iets makkelijks,heel veel sterkte en hopelijk gaat de pijn snel weg,liefs

Terug
Bovenaan