Pijn

Oh ladies ik ben er klaar mee... Ik heb zoveel last van mn bekken!! Dan weer mn heupen, nu weer enorme pijn in mn schaambeen waardoor ik nauwelijks kan lopen, laat staan omdraaien in bed. Ik ben er klaar mee maar moet nog even, ben nu 34-3. Ik heb een yogabal, een voedingskussen, een warmtekompres, een zwembandje om op te zitten en ik kan max 20 min zitten. Ga ook bijna elke dag in bad en neem af en toe paracetamol, anders trek ik t gewoon niet.

Heb nu elke week bekkenfysio en zwangerschapsmassage maar mss hebben jullie nog een tip?? Alles is welkom...

Meid wat vervelend! Helaas ook geen tips.
Wanneer ik last van mijn schaambot heb en slecht kan zitten neem ik idd ook paracetamol voordat ik ga slapen anders heb ik feest snachts. Maar lees dat jij ook al paracetamol pakt.

Sterkte nog even.

meid weet precies hoe je je voelt. tegen mij zeiden ze in het ziekenhuis dat ik voor die heuppijn echt om de 6 uur 2 paracetamols moest nemen zodat het ook echt in je lichaam blijft. want als je bijv. alleen savonds neemt voor het slapen gaan moet je lichaam er elke keer weer aan wennen. en het kon absoluut geen kwaad dus dat misschien nog proberen? 1 paracetamol hielp ook niet zei ze dat was een kinderdosering.

xxx

Terug
Bovenaan