pijnaanvallen

Mijn dochter heeft vanaf haar tweede jaar pijnaanvallen. Meestal heeft ze het als ze net in slaap is gevallen, ongeveer een half uurtje later en wordt dan wakker met verschrikkelijke buikpijnen. Eerst duurde zo'n aanval 2 uur, later werd dat minder en nu ze bijna vier is duren de aanvallen vaak nog geen 5 minuten. Ze heeft allerlij testen gedaan, maar niets wees iets uit. Zo gezond als een kip. We zijn er ondertussen wel aan gewend geraakt dat dit zo af en toe voorkomt, maar normaal is het niet. Ze lijkt door de duivel bezeten. Het doet haar waarschijnlijk zo veel pijn, ze rent keihard gillend het huis door en haar ogen staan heel eng. Iemand zei mij dat het lucht moet zijn en daar houd ik het maar op, maar tevreden ben ik niet met dat antwoord. Ik zou graag van iemand horen of dit vaker voorkomt, of dat iemand gelijke symptomen heeft. Wij wonen in Griekenland en ze doen er toch een beetje laks over!
 
Heb je al wel eens een aanval gefilmd en dit aan een arts laten zien? Vaak kunnen artsen zo weinig als ze het niet zien.
 
Terug
Bovenaan