pijnbestrijding en inleiden??

Hoi hoi,

Momenteel ben ik zwanger van ons tweede kindje. Omdat ik de eerste bevalling traumatisch heb ervaren mag ik nu met pijnbestrijding bevallen. Maar omdat de eerste heel snel is geboren binnen 1,5 uur wordt ik ingeleid.
Kan iemand mij misschien uitleggen hoe dat nou precies in zijn werk gaat?

groetjes..

Hoi,

ik ben bij mijn eerste ook ingeleid. Dit was niet op medische, maar op sociale indicatie. Mijn man was uitgezonden.

Bij het inleiden heb ik een infuur met weëenopwekkers gehad. dat infuus werd elk half uur omhoog gezet. Daar kreeg ik behoorlijk heftige weëen van. Mijn tweede is gewoon thuis geboren en dat heb ik als veel minder pijnlijk ervaren.

Groetjes van Marloes

Hallo,
Bij mijn tweede kindje (8wkn geleden) ben ik met 39 weken ingeleid. Dit is gebeurd met gel. 's ochtends om 8 uur de gel gekregen en het duurde tot 15.30 uur voor de vliezen gebroken werden (het hoofdje lag nog te hoog) die weeen kwamen maar langzaam op gang ook geen heftige weeen. Nadat de vliezen waren gebroken ging het heel snel, heftige weeen en binnen 4,5 uur bevallen van een prachtige zoon. Omdat je lichaam geen tijd heeft stofjes aan te maken heb ik de weeen als heftig ervaren omdat je echt nog bij bent, niet suffig, ik was helder, de pijn heb ik daardoor anders ervaren dan bij mijn eerste zwangerschap die spontaan verliep. snel bevallen heeft echter het voordeel dat je weinig te leiden hebt gehad en snel weer op de been bent.

Succes Knof

Terug
Bovenaan