Pijnkronkels in buik

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Ik heb een vraagje, ik ben vandaag 9 weken en 4 dagen zwanger. Heb vorige week een echo gehad, hartje zien kloppen en ons wondertje lag perfect op schema qua groei. Super gaaf natuurlijk om te zien en ik hoop natuurlijk om dat op de 12 weken echo ook weer te zien.

Nu heb ik sinds de lunch echt hele vreemde 'pijn'kronkels in mijn buik, het is geen bandenpijn ofzo en ik verga ook niet van de pijn... de pijn zit tussen mijn navel en de rand van mijn onderbroek in, eerder op hoogte van mijn navel... Moet ik me zorgen maken? Is er iemand die hier ook soms last van heeft (gehad)?

Pfff, wat ben ik toch onzeker... Ik hoop dat er iemand is die hier op kan reageren.

Liefs,
Miepzzz

dit is waarschijnlijk het ghroeien van de baarmoeder.. ik heb hier ook last van gehad tot zeker wel 3 maanden.. en nu ben ikj 39 weken en nu begint het weer.. is gwn het uitrekken van de baarmoeder zei de vk.

Gr angela

39 wkn

Is waarschijnlijk gewoon het uitrekken van je baarmoeder hoor. Zou me niet al teveel zorgen maken :). Of je hebt misschien iets kruidigs gegeten want dat kan ook reacties geven. Als ik nou bijvoorbeeld pepertjes eet door het eten zit ik bijna gelijk op de wc hahaha.

En als je het echt niet vertrouwd, gewoon je verloskundige bellen.

Groetjes Gerda

Bedankt voor jullie reacties... heb mijn broek even opengezet, helpt ook al... Wil pas zwangerschapskleding kopen na de 12 weken en het begint nu te drukken...

Nog een paar weekjes en dan hopelijk wat minder onzekerheden...

39 weken... oeh, spannend! Succes in de 'wachttijd' en geniet ze alvast voor als jullie wondertje geboren wordt!

Liefs,
Miepzzz

Terug
Bovenaan