Pijnlijk/beurs/krampachtig gevoel bij schaambeen..

Hoi Dames,

Ja hoor,.. hier begint het langzaam,.. het pijnlijke/krampachtige en beurs gevoel aan het schaambeen. Lijkt enigzins op menstruatiepijn maar dan anders!

Ik weet dat dit normaal een teken is dat het kindje langzaam indaalt, maar ik vind het zelf zo raar omdat die van mij in een stuit ligt whahahaha... Dus zijn hakken zijn aan het indalen? whahaha,.. (geintje)

Ik had dit op het laatst bij mijn zoontje zo erg dat ik er amper nog van kon lopen, alsof het kindje er elk moment uit kon vallen. Maar dan had ik pas echt in de laatste 2 weken. Maar dat begint nu dus al..

Ga er dan ook echt niet vanuit dat het hier al begint te rommelen, moet er nog niet aan denken hoor!!

Het grappige is dat wel vandaag de babykamer af is gekomen. De muur is nu behangen en er zijn mooie nieuwe plintjes gelegt. Een enkele accesoire ontbreekt nog maar die shoppen we van de week nog effe hihi,.. dus alles is klaar!!

Hebben hier al meer mama's last van bovenstaande gevoel?

Esmé mv Kay en ???

(35 wk zwanger)

Hi Esmee,

Jaah erg herkenbaar hoor dat gevoel... Johh af en toe heb ik idd het idee dat er vanalles uit kan vallen, of dat mijn schaambeen/streek zo beurs is dat mijn schaamlippen er bekant afsterven, maar dat heeft dus met indalen te maken...

Ik kan af en toe mijn benen gewoon niet uitelkaar doen, zo zeer doet t dan. Maar ook ier flinke BI, dus mischien ook daardoor...

Naar mijn man omschrijf ik t maar alsof ik heel erg enthousiast van een fiets ben gesprongen, wat een mannenfiets bleek te zijn...

xx Mick

au au au au au au au au au

Ik herken het helemaal.
Mijn kleintje heeft ook al die tijd in een stuit gelegen, twee weken geleden ineens niet meer maar ik heb steeds zon gevoel alsof ze zo ontsettend trapt tegen mijn onderkantje zeg maar....echt AU!!
Misschien toch weer terug gedraaid?

x Femke
ps: haha dat plaatje, waar haal je het toch weer vandaan!

Ik heb het toevallig vandaag ook  nog  tegen mijn vriend gezegd dat het voelt alsof je met je "vleesstraat" op de stang van een fiets bent gevallen..

Ik had ooit een wielrenfiets (mét stang) toen ik nog heel jong was, en ik kan me nog goed herinneren dat ik in de pendalen ging staan om een sprintje te maken en de ketting eraf vloog,.. AUWWW!!!

Idd... dát gevoel!! hahahaha..

Ach, we doen het er maar mee..

Esmé

Ik moet zeggen dat ik er alweer een paar dagen geen last van heb gehad, maar vorige week leek het wel of iemand met een mes mijn onderkantje aan het bewerken was. Soms zelfs zo erg dat ik moest stoppen met lopen, voorover moest hangen en wachten tot de pijn zou zakken. Aangezien dit mijn 2e zwangerschap is en nr. 1 zo stronteigenwijs was om helemaal niet in te willen dalen, hoop ik dat dit een goed teken is. Dinsdag weer op controle bij de vk, dus we zullen het zien!

Oh ja, herkenning alom! Ik heb zware bekkeninstabiliteit en sinds ongeveer een week in ons ukkie ingedaald. Lopen ging al nauwelijks meer, nu is het helemaal een crime!

Leuk is anders, absoluut, maar volgens mij is er niks aan te doen. Als iemand wel tips heeft, graag!

De bekende laatste loodjes dames, en zwaar zijn ze
Sterkte ermee allemaal!

Ook hier herkenning!

Dan wel geen bekkeninstabiliteit, maar wel flinke bekkenklachten.
AuwAuwAuw. Ons kleintje ligt nu helemaal vast in het bekken en dat heb ik gevoeld. Steken, beurs gevoel. Gelukkig zakt dit nu wel langzaam weer een beetje af, net alsof mn onderkant er nu aan gewend is. Alleen jammer dat het koppie weer zo dcht op de blaas ligt, dit is niet alleen lastig met plassen, maar doet af en toe ook flink pijn!

De laatste loodjes zijn zwaar (en worden elke dag zwaarder!)
Maar goed, we gaan er nog even voor. Voor je het weet is het maart!

Terug
Bovenaan