pijnlijk gevoel in me onderbuik

Hoi allemaal

Na gister een vrij drukke dag te hebben gehad werd ik vanacht wakker met best veel pijn in me onderbuik.
Later toen ik naar de wc was geweest ging het alleen maar meer pijn doen. (Heb ook niet veel meer geslapen daarna). en toen ik eindelijk weer in slaap viel ging me wekker omdat ik weer aan het werk moest. Vandaag gelukkig een rustige dag. Mag lekker de heledag bij de reseptie zitten.

Kan iemand mij misschien vertellen wat die pijn is, (ik ben nu 24 weken en 3 dagen zwanger van de eerste dus heb er niet zoveel ervaring mee).
hoop snel reactie te hebben

Liefs debora

Heey Debora,

Wat gek want dat had ik vanacht nou ook, ik ben ook naar de wc geweest en daarna was het nog erger, gelukkig is het nu flink afgezakt. Het leek bij mij net of ik ongesteld moest worden. Ik ben 24 weken en 1 dag zwanger en ook van de eerste.
Ik hoop ook op reacties.

Liefs Karolien

ja idd
het leek idd of ik ongesteld moest worden.
de pijn is nu ook bijna weg maar nog niet helemaal.
als ik het vaker krijg dan toch maar even de vk bellen.

liefs debora

Hoii

Zou het een harde buik kunnen zijn?
Af en toe heb ik dat ook wel na een drukke dag, dat mn banden wat beginnen te trekken.

ook als ik 's ochtends van bed af kom heb ik het idee dat mn buik even weer in 'model' moet komen. Dan moet de baby even weer op de geode plek zakken.

Of misschien een blaasontsteking?

Lfs Esther

Heey!

Zelf heb ik er geen last van en ook niet gehad bij de andere 2 zwangerschappen...
Ik zou zeker als je je ongerust maakt even de verloskundige bellen...dat begrijpen ze natuurlijk wel.
Misschien inderdaad een harde buik, maar zoals ik ze voel, doen ze bij mijn geen pijn...soms een vervelend gevoel geeft het...
Hopelijk blijft de pijn weg!
Laat je het ons weten?

groetjes Brigitte

Hoi Lady's 3 weken terug had ik ook veel last van mijn buik (was toen 23 weken) de verloskundige dacht aan bandenpijn en/of darmkrampen. Na deze geruststelling ging het al beter (iets minder doen helpt natuurlijk ook) maar voor de zekerheid heb ik mijn urine even bij de huisarts laten controleren.
Na een week (de urine was op kweek gezet uit het sediment kwam niks) belde mijn huisarts dat het toch een urineweginfectie was. Mijn klachten waren toen al veel minder maar nu na een kuurtje zijn ze echt weg.
dus wellicht kun je even je urine laten checken!
succes
en goed op je zelf passen hoor!!
groet Froukje

Heey Debora,

Kben vanmorgen naar de vk geweest, die zei dat het waarschijnlijk komt omdat je na de nacht in één keer uitgeplast hebt en daar kun je krampen van krijgen, als je verder overdag niet kleine beetjes plast en je urine niet troebel of erg ruikt, dat er dan niks aan de hand is.

Liefs Karolien

Terug
Bovenaan