pijnlijk gevoel in me onderbuik

Hoi allemaal

Na gister een vrij drukke dag te hebben gehad werd ik vanacht wakker met best veel pijn in me onderbuik.
Later toen ik naar de wc was geweest ging het alleen maar meer pijn doen. (Heb ook niet veel meer geslapen daarna). en toen ik eindelijk weer in slaap viel ging me wekker omdat ik weer aan het werk moest. Vandaag gelukkig een rustige dag. Mag lekker de heledag bij de reseptie zitten.

Kan iemand mij misschien vertellen wat die pijn is, (ik ben nu 24 weken en 3 dagen zwanger van de eerste dus heb er niet zoveel ervaring mee).
hoop snel reactie te hebben

Liefs debora
 
Vervelend zeg. Heb je miss last van een blaasontsteking? Ik weet t ook niet hoor, is maar een gokje. Anders je vk eens bellen als je t vaker hebt zij weer miss meer.

Succes!

xx
 
Hoi, misschien bandenpijn. Door een drukke dag en dan in rust. Kan ik mij voorstellen dat je bandenpijn kan krijgen.
Weet niet wanneer je voor het laatst ontlasting hebt gehad, dat kan ook veel pijn geven

Anders even VK bellen

x yvonne
 
he meis, zou zeker even de verloskundige bellen, en je urine ( ochtend urine) bij de huisarts brengen ff na laten kijken voor blaas ontsteking,

Was je buik ook hard? want als die hard was kan het harde buiken zijn, dat krijg je als je heel druk bezig bent en het kan op deze tijd van je zwangerschap.

Kan ook heel erg je banden zijn omdat je buik groeit en door veel drukte kan je banden veel pijn doen.,

S6 ermee

liefs
 
Terug
Bovenaan