pijnlijk gevoel neemt af???

A

Anoniem

Guest
Sinds donderdag had  ik enorm pijnlijke borsten, maar nu lijkt het wel of ze veel minder gevoelig zijn. As donderdag heb ik mijn nod. Ik zag die pijnlijke borsten als een goed teken maar nu weet ik het even niet meer. Heeft iemand deze ervaring die later toch zwanger bleek te zijn? Ik word zoals elke maand weer een beetje gek van onzekerheid!

Groetjes Noor

hoi,

bij mijn gewone cyclus heb ik altijd de laatste 2 weken ontzettende pijnlijke borsten.
toen ik in eind juli positief testte had ik helemaal geen last van pijnlijke borsten.

Nu ben ik weer overtijd, en ook geen pijnlijke borsten.

Dus dat heeft niet zo heel veel te betekenen hoor.

Groetjes
talke

Hoi Talke,

Bedankt voor je reactie.
Ik moet het gewoon maar even afwachten tot donderdag dus, wachten duurt zoooo lang he, maar dat heeft iedereen! Jammer dat er niet zoiets is van: als je dit symptoom hebt ben je zeker zwanger.

Spannend joh dat je overtijd bent, wanneer ga je testen??? Hou je me op de hoogte?

Ik heb trouwens ook vanaf donderdag een tintelend, branderig gevoel in mijn rechter bovenbeen, aan de zijkant, maar goed dat kan natuurlijk ook iets heel anders zijn. Ik vind het wel vreemd.

Groetjes Noor

Hoi,

Ik denk dat ik morgen ga testen. Vandaag de test halen. Trouwens vorige week had ik ook een pijnlijke steek in mijn lies. Heeft 2 dagen geduurd voordat het weer gesust was.

Jammer inderdaad dat je geen vaste tekens van boven krijgt! En toch zeg ik, ik weet het gewoon! Alleen hoop ik dat het deze keer goed mag gaan.

Succes met wachten en ik houd je op de hoogte.

Groetjes talke

Hoi Talke,

Ik heb je verhaal gelezen in een andere topic en ik vind het wel knap dat je zo lang kunt wachten hoor. Maar ik denk zelf dat je wel zwanger bent, er zijn genoeg tekenen. Lijkt me wel heel dubbel gevoel als je al een keer een mk hebt gehad, aan de ene kant ben je blij maar aan de andere kant misschien bang dat het je nog een keer overkomt. Ik zal voor je duimen dat het raak is en dat je in juni een prachtige baby in je armen mag houden!

Ik had vorige week opeens 's avonds ook een zeker gevoel over me  dat ik zwanger was maar nu weet ik het niet meer. Dit is voor ons ronde 9 (voor de nod-lijst heb ik verkeerd gerekend) en ik vind dat het nu wel eens raak mag zijn, ik trek het niet meer zo goed elke maand die onzekerheid!

Terug
Bovenaan