pijnlijk opgeblazen gevoel...

A

Anoniem

Guest
Dag meiden,

Wat kan je toch gek worden van je eigen lichaam.
Als ik dat allemaal had geweten was ik waarschijnlijk nooit met de pil begonnen.
Iedere maand het ik wel het gevoel iets van zwangerkwaaltjes te hebben, maar steeds toch weer ongi.
Mijn NOD is volgende week en ik heb de hele dag al last van een pijnlijk opgeblazen gevoel en zure oprispingen. Maar volgens mij hoort het gewoon allemaal bij het ontpillen.
Ik heb 9 jaar die troep geslikt en als ik vantevoren had geweten dat je lichaam zo'n klap krijgt als je ermee ophoud, dan was ik er nooit aan begonnen.

Zo weer even alle frustratie kwijt!!!

Groetjes Hanneke

He hanneke,

heb ook jaren de pil gebruikt en heb ook best last gehad, maar ze zeggen dat het geen problemen kan geven voor een zwangerschap.
Wieweet is je gevoel iets anders? ik hoop het voor je, maar gewoon afwachten.

nou succes en groetjes van natascha

Hoi,

Inderdaad, weet alles maar eens van tevoren. Ben op dit moment ook aan het "ontpillen". Ik krijg opeens allemaal   kwaaltjes die ik nog nooit heb gehad. En deze kwaaltjes verwar je dus ook meteen met zwangerschapskwaaltjes. Ik heb alles bij elkaar ook zo'n   jaar of tien de pil geslikt en ik weet dus nu ook echt niet meer hoe het was zonder pil. Echt een nadeel, want ik kan dus niet vertrouwen op mijn lichaam nu!

Zoals iedereen op dit forum ook al zegt, geef het tijd. En dat doe ik dus nu ook maar!

Geetings, juffie74

hoi ukkepuk,

dat "ontpillen" snap ik niet helemaal. de pil geeft maar zo'n klein beetje hormonen af, er zijn niet voor niets meiden die na 1 keer de pil vergeten zwanger worden. en wat dacht je van de morning after pil, die is er ook niet voor niets.
mijn huisarts heeft mij in iedergeval verteld dat je lichaam na zo'n 36 uur hormoon vrij is(die van de pil dan)
het kan natuurlijk wel zijn dat je pil al die tijd die "kwaaltjes" heeft verborgen en dat je die nu pas weer voelt omdat de pil die hormonen niet meer afgeeft.

liefs esther23

Terug
Bovenaan