pijnlijk plekje op buik

Hoi dames,

ik heb aan de linker bovenkant van me buik een plekje wat pijn doet. Echt pijn kan ik het niet noemen maar ik voel dat gevoelig is zeg maar. En soms trekt me buik daar ook. Kennen jullie dat?

Groetjes Sanne
 
Ik had het vanlaatst in één keer. Zo verschrikkelijk trekken... zo'n horinzontale streep over mijn navel. En dat deed ZEER! Ik kon er even niks aan lijden. Ik maakte me bijna zorgen. maar het was maar een paar minuten en toen was het weg. Ik denk dat er dan bindweefsel aan de binnenkant van je huid scheurt. Er wordt nogal wat opgerekt.

Ik ben nu zwanger van de tweede en bij de eerste had ik dat niet... ben nu ook wel sneller dik moet ik eerlijk zeggen... groei nu harder.. dat zal er mee te maken hebben!
 
ik heb dat af en toe ook, ik heb zelf erg last van Striae, elke keer als mij buik weer een stukje groter is geworden doet het even pijn en heb ik een klein streepje erbij
 
ooh dankjewel blij te horen dat het vaker voorkomt. Voelt inderdaad een beetje als een blauwe plek. Straie heb ik niet, maar die komen mischien pas te voorschijn als de baby eruit is!

hartstikke bedankt voor jullie reacties in ieder geval

groetjes sanne
 
Ik heb het precies tussen mijn bovenbuik en mijn borsten. De huid staat daar ook erg strak.
Idd ontzettend pijnlijk. Loop zelfs vaak zonder BH omdat het anders nog meer pijn doet.
 
Heel herkenbaar! Ik had in alle zwangerschappen zo'n plekje bij mijn navel. De fysio (waar ik liep voor mijn bekken) zei dat dat een spiertje was. Zij heeft toen gemasseerd en het ging stukken beter. Bij nummer 2 en 3 liep ik daar niet meer maar het ging na 1-2 weken vanzelf over.
 
Terug
Bovenaan