Pijnlijk tandvlees

<p>Hi, </p><p>We zijn sinds 15 maanden aan het proberen nu heb ik sinds een paar dagen erg pijnlijk tandvlees.. Erg rood en teruggetrokken, nu las ik dus dat dit ook een zwangerschapsymptoom kan zijn. </p><p style="text-align: right;">Zijn er mensen die hier ook last van gehad hebben en met name zo vroeg in de zwangerschap? </p>

Hoi hoi, ja ik heb het de hele zwangerschap vanaf het prille begin.. (nu 31+6) Je kunt tandpasta gebruiken met kruidnagel werkt super goed! 

Hiii, 
ja het is ineens van een op andere dag op komen zetten en stiekem hopend dat het natuurlijk een zwangerschapsymptoom is ? 
maar vraag me af of dat al zo snel kan aangezien lees dat meestal pas na paar weken komt opzetten. Kan helaas pas over een week testen

Je tandvlees reageert op bepaalde hormonen. Heb het tijdens m'n zwangerschap en nog een tijd erna ook gehad. Vaak voor naar de mondhygiënist geweest om het goed bij te houden. Had ook veel sneller last van tandsteen. Mocht je er dus last van blijven houden, ga dan zeker langs je tandarts of mondhygiënist. 
Of het nu al een symptoom voor een evt zwangerschap is durf ik je niet te zeggen. 

Terug
Bovenaan