pijnlijk

cu2heleen1

New member
Hallo dames,

Ik heb sinds vrijdagmiddag laat van pijn achter mijn schaambeen.

Vooral met lopen en op staan en gaan zitten.
Af en toe ook wat steken alsof er iemand met iets scherps in mijn vagina aan het prikken is.

Vanaf vandaag bijna niet meer met opstaan. Af en toe nog met lopen.
Zou dit een indaling kunnen zijn?

Liefs heleen
 
Ik had hier ook last van en heb het nagevraagd bij de vk. Dit komt doordat de kleine erge druk uitoefend op je schaambeen en het kraakbeen wordt soepeler om het alvast voor te bereiden op de bevalling. bij mij is het gestopt door het wat rustiger aan te doen, maar zodra ik weer veel gelopen heb of zo, dan heb ik weer last. succes!
 
Ik heb daarnet toch maar gebeld. Vond mijn man nodig.

De VK zei dat ik dan een verkeerde houding heb gehad. Dat als ik weer last zou hebben, dat ik dan naar de fysio toe moet gaan. Op dit moment heeft het geen zin mee.

Ook kan er gedacht worden aan indaling, maar dat kunnen zij bij de volgende controle dan direct controleren. Dus tsja, eigenlijk niet veel bijzonders.

Volgende week controle en dan zullen we het wel horen/zien. Hoop er in ieder geval nu geen last meer van te krijgen.

liefs,
 
Het was maandag gelukkig helemaal over. Ik kijk nu wel betreft naar mijn houding. Heb er nu ook geen last meer van gehad. Hoe gaat het bij jullie? Ook weer over?
 
Pfff... wat vbervelend zeg! Misschien nog een stapje terug doen in je activiteitenschema... :$:$ Ook al is dat lastig. ;) Sterkte ermee.
 
Terug
Bovenaan