Pijnlijke banden/spieren

<p>Hoi allemaal,</p><p><span style="color: #030303; font-family: 'Open Sans'; white-space: pre-line;">Ik ben nu 34 weken en 4 dagen zwanger en mag echt niet klagen. Heb een fijne zwangerschap, voel me nog redelijk fit en eigenlijk weinig last van kwaaltjes. </span></p><p><span style="color: #030303; font-family: 'Open Sans'; white-space: pre-line;">De laatste dagen (vanaf zondag) heb ik wel veel last van pijn in m'n liezen/net onder m'n buik, de banden zeg maar en m'n schaamstreek. Heeft iemand enig idee wat dit kan zijn en of ik er iets aan kan doen? </span></p><p><span style="color: #030303; font-family: 'Open Sans'; white-space: pre-line;"> </span></p>

Ik heb daar ook veel last van gehad. Kan indalen zijn, maar ook gewoon de verdere verweking van je symfyse (kraakbeen tussen je schaambotten). Ik ben zelf fysiek minder gaan doen en dat helpt goed. Maar ben nu ook 2x bij een bekkenfysio geweest die me.goede oefeningen geeft en dat werkt ook heel goed! 

Bedankt voor je reactie! Weet inderdaad dat ze aan het indalen is, dat werd bij de vorige controle bij de vk duidelijk. Misschien is het dan wel gewoon daarvan haha.

Ik heb dit ook gehad en dit werd met de weken steeds erger. Met 36 weken kon ik daar nog amper van lopen. 
Dit was indd  het indalen ook.
Uiteindelijk liep ik ook met 2 cm ontsluiting al. Dus het was allemaal al flink aan het rommelen ?

Terug
Bovenaan