pijnlijke benen

Hoi allemaal,

Ik heb sinds een week (misschien wel langer) het gevoel in mijn onderbenen alsof ik uuuuuuren in de stad heb lopen sjokken: kramperig, vermoeid. Herkent iemand dit van de periode na het stoppen met de pil (ongeveer 4 weken nu) of van een zwangerschapskwaaltje? Ik heb zelf het idee dat het "ontwenningsverschijnselen" van de pil zijn (hoewel ik wat anders hoop, natuurlijk). Ik heb al van alles geprobeerd: benen hoog leggen, benen minder over elkaar heen slaan, wisselbaden, maar niks helpt.

Ik hoop dat iemand er iets over (of op) weet!

liefs, Kiki
 
Hoi Kiki,

ik ben eind januari met de pil gestopt (nog steeds niet ongesteld,maar dat terzijde)en heb ook vaak "grieperige/onrustige" benen dus het zal ook wel een van de vage stopklachten zijn.

groetjes Nemo
 
Hoi Kiki, sorry maar ik reageer niet op je vraag over de benen, maar op je reactie op Tanja. Wat rot voor je, die onzekerheid! Ik lees op het forum veel dat het zo lang kan duren na het stoppen met de pil. Bij mij was het wel snel regelmatig hoor (na 18 jaar slikken!), dus er is hoop voor je.

Ben jij trouwens dezelfde Kiki die zo'n medelijden had met de kinderen in haar klas? Ik ben ook juf. Dat schept een band he, twee juffies die zwanger willen worden!

Groetjes, el
 
Terug
Bovenaan