Pijnlijke benen

Goedemorgen,

Ik ben 35 weken zwanger en sinds gisteren heb ik heel veel pijn in mijn heupen en benen.. mijn boven benen en scheenbenen vooral. Ik ben ook al een keer gevallen, omdat mijn benen soms zo als pudding voelen. Iemand hier ervaring mee of tips?
 
Ik ben nu 34 weken zwanger en heb vorige week een paar keer gehad dat na een tijdje stil staan mijn benen helemaal verzuren en slap worden. Verder geen gevoel van slap zijn, flauwvallen of licht in mijn hoofd zijn ofzo. Ik vond het vreemd, ken het niet van de eerste. Ik had toevallig controle bij de gyn en die zei dat het door het indalen kan komen. Dat er dan een zenuw of bloedvat bekneld raakt. Ze is sinds 2 weken ingedaald nu. Indalen kan ook een pijnlijk gevoel in liezen en bovenbenen geven. Schenen weet ik niet.
 
Dat had ik ook, vooral ook in bed. Enige wat goed is om te doen is een kussen tussen je knieën. Wat eerder ook al gezegd wordt, dit komt door het indalen waarbij er druk op bepaalde zenuwen/bloedvaten komt. Ik kan je geruststellen, ik ben donderdag bevallen en heb geen last meer van de pijn in mijn benen en heupen. Hou vol mama! Succes met de laatste loodjes
 
Terug
Bovenaan