Pijnlijke benen

Hallo allemaal,

Ik heb een tijdje niets van me laten horen, maar ik lees wel vaak hoe het met iedereen gaat. Ik heb in het begin vaak meegekletst, maar het duurde zo lang tot we een eigen forum kregen!!

Ik ben inmiddels 30 weken zwanger van ons tweede kindje. Ik voel me eigenlijk heel erg goed. Gisteren had ik alleen zo iets geks en ik weet niet goed wat het geweest kan zijn..

's Middags rond een uur of drie kreeg ik een zeurende pijn in mijn benen. Het bleef aanhouden, en werd steeds erger. Ik was net boodschappen aan het doen, maar de rest van de dag had ik heel erg rustig aan gedaan. Om 6 uur heb ik twee paracetamol genomen en ben ik op de bank gaan liggen, want het was bijna niet uit te houden!  Na een uurtje trok de pijn weg. Heel gek!! Ik had dit nog nooit gehad! De pijn was te vergelijken met groeipijn, wat ik vroeger wel eens had.

Hebben jullie dit weleens gehad? Ik kan er namelijk niets over vinden. Hoe zou het kunnen komen?

Ik hoop dat het met jullie ook allemaal goed gaat! En ik zal weer eens gezellig mee gaan kletsen..

Groetjes Mikeymike

Nee, het is geen kramp.. Ik heb het gelukkig daarna niet meer gehad. Het voelde meer als groeipijn, wat ik herken van vroeger.. Wel een misselijk makende pijn!
Maar ja, het zal wel goed zijn...

hoi,
misschien iets om met je vk te bespreken?
Ik kan soms last hebben van hele zware benen. Nou ja dat is dan altijd maar aan 1 kant. Omdat ik een verhoogde kans heb op trombose, houd ik dit altijd wel goed in de gaten. Met een paracetamol is dat de volgende dag ook weer weg.
Nu heb ik soms rusteloze benen, maar dat is wat anders denk ik.

liefs
Patricia mama van Bas* en uk 30w

hoi,

ik schrijf wel niet mee op jullie topic (ik schrijf mee bij de april topic)
maar soms neem ik hier wel eens een kijkje.
die pijnlijke benen herken ik helemaal, ik heb er ook al een hele tijd last van, erg vervelend en pijnlijk, want je weet niet hoe je nou moet gaan staan, zitten, lopen enz.
helaas heb ik er ook geen oplossing voor, ik ga vaak even op de bank liggen als ik het voel, en leg dan mijn benen even hoog, dit wil nog wel eens helpen.
ook in bed had ik er veel last van, ik heb het matras wat verhoogd aan de achter kant.
mij is verteld dat het hier om rusteloze benen gaat.

ik hoop dat je er iets aan hebt.

groetjes Simone

mv Mart 21mnd en 33wk zw

Terug
Bovenaan