pijnlijke boobs

A

Anoniem

Guest
hoi meiden,

ik heb pijnlijke en volgens man ook grotere borsten en zit nu in de klus periode (vandaag eisprong) heeft iemand hier ervaring mee???? ik kan me niet herinneren dat ik dit eerder heb gehad en ook eisprong voelde ik nooit en nu al voor 2e keer

hoop dat iemand dit weet
xxx

Hai meid,

Het kan hoor dat je tijdens je eisprong wat gevoeligere borsten hebt maar dat ze ook groter zijn en dat het je vriend ook op valt.....daar durf ik geen verklaring voor te geven. Mijn eisprong voel ik zowat elke maand en heel duidelijk ook, dus dat is ook niet gek.

Symptomen van een eventuele zwangerschap lijken me wel heel vroeg en eigenlijk niet mogelijk als je nu in je vruchtbare periode zit.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt en je misschien iets gerustgestelder voelt.

Succes en veel klusplezier! ;-)
Liefs Lynn.

@heppy0001: ik voel echt een stekende pijn links of rechts onderin m'n buik (net boven schaamstreek) Soms zo heftig dat ik krom sta.....maar dat voel ik 1 dag heel heftig en daarna zwakt het weer af.

Aan de hand van m'n bloedtesten blijkt dat ook indd te kloppen! Overigens heeft zeker niet iedere vrouw dit hoor, dus als je niets voelt dan is dat helemaal niet raar.

Liefs Lynn.

Thnx voor de uitleg. Ik meende deze maand iets te voelen. Een beetje een zeurend gevoel zoals wanneer je niet kunt Poepen hahahaa. Maar normaliter voel ik niks! Dus denk dat ik het me ingebeeld ub!

Hey!

Ook je borsten kunnen iets groter zijn, hoor, bij je eisprong. Ik voel mijn eisprong niet altijd, maat als ik het voel is het een beetje zeurend gevoel met steekjes in mijn onderbuik. Soms aan twee kanten, soms links en soms rechts. Ook bij mij blijkt dit te kloppen met de echo's!

Liefs Daisy

oke meiden bedant voor de reacties ene vroeg dit ook zeker niet voor evt zwanger zijn want idd zit ik in periode dus nog 2 weken voor ik daar over ga denken (als ik niet eerder gek word hihi)

liefs moppie

Terug
Bovenaan