pijnlijke boobs

hey meiden

hebben jullie ook zo vreselijk last van je borsten? bij elke stap die ik zet voelt het of ze uit elkaar knallen. maar vooral als ik smorgens wakker word dan is het het ergst grr ik hoop niet dat dit nog 7,5 maand zo blijft gaan.

xxxx
 
Ook ik heb behoorlijk last van ze (.)(.)... en wat je zegt voor in de ochtende....
bij mn 1ste zwangerschap,stopte dit rond 3e en 4e maand.

liefs
 
hoi

Ik heb het heel erg gehad.. Nu is het al weer minder.. of ik ben er inmiddels aan gewend haha ben nu 10+3.. maar word wel weer minder hoor. Ik heb het vooral als ik 's avonds mijn bh uit doe dan voel ik echt het gewicht.

Liefs
 
Hi Ladies!

Ik heb er momenteel ook zo'n last van, maar vooral
's avonds! Overdag draag ik meegroei voedingsbh's (nog van mijn de zwangerschap van m'n zoontje) en die zijn heel stevig en comfortabel maar wanneer ik m'n bh uitdoe moet ik ze gewoon vasthouden omdat loslaten echt teveel pijn doet, alsof ze er bijna af vallen! Nu zijn ze zoiezo al zwaar, ik heb cupmaat 80H. Op m'n zij slapen is ook al niet prettig meer met die boobs. komende nacht misschien maar slapen met een beugel-loze bh ofzo want dat was vannacht echt alles behalve prettig.

Liefs!

 
Terug
Bovenaan